FIDO UP
Re: FIDO UP
Wat moet dat eerste plaatje voorstellen? Chinees tekentje?
lijkt mij op een man die een vrouw van achter pakt? hahahhaha
lijkt mij op een man die een vrouw van achter pakt? hahahhaha
Hahahahahhahaaha Darryl !!! Helemaal goed je moet die kopjes zien van de mensen als ze naast je staan in de file hahahahaha xD
Did you have your UP today ? Level UP !
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Ben je niet bang voor homohaters die je auto vernielen. Plaatje kan nl ook nog eens verkeerd geinterpreteerd worden!
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
BarMove(d)Up schreef:Ben je niet bang voor homohaters die je auto vernielen. Plaatje kan nl ook nog eens verkeerd geinterpreteerd worden!
Haha of als ie uit ze up stapt en wordt genomen door een flinke kerel van de andere kant
Homohaters? Sorry ik weet niet waar jij met je gedachten zit als je naar zo'n plaatje kijkt maar dit is voor iedereen gewoon "toegankelijk" alleen kinderen niet maar die begrijpen de achterliggende gedachten toch niet
Jullie hebben wel gekke gedachtes hoor maar als er zich iets voordoet laat ik het jullie zeker weten omg
Jullie hebben wel gekke gedachtes hoor maar als er zich iets voordoet laat ik het jullie zeker weten omg
Hoezo homo standje.
Zo pak je je vrouw toch ook lekker op ze hondjes .
Daarna snel een biertje ronde nummer 2 inzetten en dan hop de stad in zuipen met je vrienden.
Of ???
Zo pak je je vrouw toch ook lekker op ze hondjes .
Daarna snel een biertje ronde nummer 2 inzetten en dan hop de stad in zuipen met je vrienden.
Of ???
waar heb jij die up!______ sticker weg?
Vette auto!
Up058
Vette auto!
Up058
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Thanks Up058 en die sticker is op het forum te vinden moet je even zoeken weet ook niet meer precies wie dat gepost had
Roelio schreef:Thanks Up058 en die sticker is op het forum te vinden moet je even zoeken weet ook niet meer precies wie dat gepost had
Ik zal eens even koekeloeren!!
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
waar heb je de fido dido stickers vandaan..???
gr jolanda.
gr jolanda.