Volkswagen order tracking

Laat hier je nieuwe trots zien.
Lucky
Forum newbie

Volkswagen order tracking

Bericht door Lucky » wo 21 nov 2012, 20:07

Hi,

Weet iemand of er toevallig ook een website bestaat voor Nederland om je auto te kunnen volgen van fabriek naar dealer, zoals dat ook bestaat voor Engeland? Zij kunnen aan de hand van het Comm nummer alles volgen..

Volgens mijn dealer is mijn Up in week 46 gebouwd en staat ie als het goed is op een trein uit Bratislava. Ik vraag me af hoe lang het dan nog duurt voor hij bij de dealer terecht komt.

Dit is overigens de link zoals de Engelsen hun orders kunnen tracken.

http://www.volkswagen.co.uk/owners/track-my-order
Laatst gewijzigd door Lucky op vr 23 nov 2012, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

el coche SEAT
Donateur member

Re: Volkswagen order tracking

Bericht door el coche SEAT » wo 21 nov 2012, 20:17

Voor zover ik weet is deze mogelijkheid om met KOM-nummer zelf je bestelling te volgen, in Nederland niet geboden.

Zelf kreeg ik (en krijg ik (vanwege de in bestelling staande POLO) van mijn dealer met regelmaat een up-date (screenshot van mijn bestelling).
Super service dus.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023

VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023

Lucky
Forum newbie

Bericht door Lucky » do 22 nov 2012, 18:44

Ik heb van Pon vernomen dat hij inmiddels in Leusden is aangekomen. Nu maar hopen dat hij snel bij de dealer terecht komt :)

jUPiter
Vagling liefhebber

Bericht door jUPiter » do 22 nov 2012, 20:56

Lucky schreef:Ik heb van Pon vernomen dat hij inmiddels in Leusden is aangekomen. Nu maar hopen dat hij snel bij de dealer terecht komt :)
Dan kan het niet lang meer duren, veel succes met wachten!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Lucky
Forum newbie

Bericht door Lucky » do 22 nov 2012, 22:00

Dat wachten is slopend :) hoe lang duurt het dan nog voor hij bij de dealer staat?

Pup!
Forum newbie

Bericht door Pup! » vr 23 nov 2012, 16:56

Vorige week zaterdag een "voorraad" auto besteld productieweek 46, aflevering verwacht in week 49.

Eergisteren gebeld door de dealer met goed nieuws dat de auto al bij hun is afgeleverd en volgende week afgeleverd kan worden. M.a.w. productie Up! in week 46, aflevering in week 48!

Nu is prachtig nieuws dat de Up! zo snel geleverd kan worden maar hoe weet ik zeker dat onze Up! daadwerkelijk in week 46 is geproduceerd en het niet gaat om een Up! die al maanden ergens in een showroom heeft gestaan of iets dergelijks. M.a.w. hoe kan ik de productiedatum checken?

Pup!

Lucky
Forum newbie

Bericht door Lucky » vr 23 nov 2012, 22:38

Je kunt bellen met de klantenservice van Volkswagen op nummer 0800-5557000. Aan de hand van het Comm nummer kunnen ze je die informatie geven. Zij hebben mij ook kunnen vertellen dat de auto bij hun gelost was. De productiedatum van mijn auto is ook week 46. We zitten nu in week 47. Ik hoop dat ik hem dan ook volgende week heb :)

Welke heb je besteld?

Pup!
Forum newbie

Bericht door Pup! » vr 23 nov 2012, 22:57

Ok bedankt, ik zal kijkenof ik dat nummer heb. Ik had gehoopt dat je online informatie over je auto kunt opvragen bijvoorbeeld adhv. een chassisnummer zoals bij BMW.

We hebben een Black Up! met Drive pakket en een set wintervelgen/banden besteld.

Pup!

Lucky
Forum newbie

Bericht door Lucky » za 24 nov 2012, 11:06

Ja voor sommige landen wordt die optie wel geboden. Je kunt het Comm nummer (is ordernummer) opvragen bij je dealer.

Plaats reactie