Onze nieuwe Up!
Onze nieuwe Up!
Eind juni besteld vorige week opgehaald.
Op de volgende website kunt u wat foto,s bekijken !
http://lourens1.blogspot.nl/p/autopagina.html
Inmiddels 1100 km gereden prima auto rijdt heerlijk , al een verbruik van 1 op 16 gereden met wisselende snelheden, daarna al 1 op 21,3 gereden op meestal 80 km wegen
De opvolger van de kever zoals afgebeeld onderaan de pagina.
De blauwe kever uit 1970 in originele staat op de foto moet nog 9600 euro kosten bij de kevergarage in Usseln
Op de volgende website kunt u wat foto,s bekijken !
http://lourens1.blogspot.nl/p/autopagina.html
Inmiddels 1100 km gereden prima auto rijdt heerlijk , al een verbruik van 1 op 16 gereden met wisselende snelheden, daarna al 1 op 21,3 gereden op meestal 80 km wegen
De opvolger van de kever zoals afgebeeld onderaan de pagina.
De blauwe kever uit 1970 in originele staat op de foto moet nog 9600 euro kosten bij de kevergarage in Usseln
Laatst gewijzigd door J lourens op do 04 okt 2012, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: Onze nieuwe Up!
Mooie UP!
Lijkt erg op die van mij!
Veel plezier ermee.
Lijkt erg op die van mij!
Veel plezier ermee.
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
Mooi juist die kevers de eerste auto voor het volk.
Leuk om in de winter mee te spelen met de achterwielaandrijving.
Leuk om in de winter mee te spelen met de achterwielaandrijving.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Hallo Nemad
Ja precies dezelfde zie ik als die van jou, mooie auto en rijdt uitstekend
groeten
Jan
Ja precies dezelfde zie ik als die van jou, mooie auto en rijdt uitstekend
groeten
Jan
Hallo tv Up!
Ook een hele mooie kleur die van jou ik zag hem afgelopen week ook in Assen rijden,
Ja de kevers , waar ik zelf 2 van heb gehad zoals de blauwe op de foto en vanhetzelfde bouwjaar 1970 waren ook hele beste auto,s, had ik hem maar bewaard.
groeten
Jan
Ook een hele mooie kleur die van jou ik zag hem afgelopen week ook in Assen rijden,
Ja de kevers , waar ik zelf 2 van heb gehad zoals de blauwe op de foto en vanhetzelfde bouwjaar 1970 waren ook hele beste auto,s, had ik hem maar bewaard.
groeten
Jan
Veel plezier ermee !!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Vagling liefhebber
Mooie auto!, veel plezier en veel vceilige kilometers toegewenst
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
de eerste 2000 km staan er al weer op in 4 week, auto rijdt prima en wordt steeds zuiniger in gebruik
moet trouwens wel wennen aan het navigon systeem, wie weet hoe je de kortste of de snelste route kunt instellen.
als ik een route instel krijg ik 3 voorkeuren? maar wat is de snelste
moet trouwens wel wennen aan het navigon systeem, wie weet hoe je de kortste of de snelste route kunt instellen.
normaal gesproken 1 als ik uit ervaring spreekJ lourens schreef:de eerste 2000 km staan er al weer op in 4 week, auto rijdt prima en wordt steeds zuiniger in gebruik
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---