Phoe wow dat gaat zeker hard! Belang heb je hem nu? 4 maanden toch?
Waar zit het hem het meeste in? De fun tripjes of woon/werk kilometers?
Ik hoorde dat je ook de remmen wilde gaan upgraden..?
Phoe wow dat gaat zeker hard! Belang heb je hem nu? 4 maanden toch?
Daar is vanaf te komen!Tom Westendorp schreef: ↑do 18 aug 2022, 09:04Ohja, wat ook zeker niet mag ontbreken in de opsomming hierboven zijn twee mega irritante dingen: elke keer als je de auto start staat de temperatuur van de climate control op 22 graden, super irritant en Lane Assist gaat ook elke keer weer aan zonder dat je er om vraagt.
Kan ik voor je aanpassen hoor, ook nog wel een aantal andere zaken.Tom Westendorp schreef: ↑do 18 aug 2022, 09:04Ohja, wat ook zeker niet mag ontbreken in de opsomming hierboven zijn twee mega irritante dingen: elke keer als je de auto start staat de temperatuur van de climate control op 22 graden, super irritant en Lane Assist gaat ook elke keer weer aan zonder dat je er om vraagt.
Gert schreef: ↑za 03 sep 2022, 18:08Tom, je vertelt dat je met 0km bereik stop kwam te liggen vlak bij huis. Ging de auto daarvoor niet over op de z.g. Schildpad modus? Ik heb begrepen dat je in die modus nog ettelijke km-ers kunt rijden, zij het heel langzaam / stapvoets.
Vertel eens hoe dat stilvallen precies ging. Ter lering van andere e-up rijders.
De schildpad modus was al wel aan. Maar ondanks dat had ik toch nog 10 kilometer rijbereik. Nadien heb ik het uitgebreid met Kyle besproken die aangaf dat het goed kan zijn dat de BMS (Battery Management System) enigszins van slag was vanwege het zeer intense gebruik op die dag. Als je nagaat dat de auto eigenlijk al 12 uur non-stop bezig was met ofwel laden, ofwel volgas rijden dan is het niet zo gek dat de waarden in het grensbereik wellicht net wat minder duidelijk zijn dan dat ze dat normaal zijn.Gert schreef: ↑za 03 sep 2022, 18:08Tom, je vertelt dat je met 0km bereik stop kwam te liggen vlak bij huis. Ging de auto daarvoor niet over op de z.g. Schildpad modus? Ik heb begrepen dat je in die modus nog ettelijke km-ers kunt rijden, zij het heel langzaam / stapvoets.
Vertel eens hoe dat stilvallen precies ging. Ter lering van andere e-up rijders.