Whats Up!
Whats Up!
Whats Up!
Hierbij wil ik me even voorstellen als nieuwe Up! bezitter.
Mijn naam is Alfred en ben de trotse bezitter van een rode 75 pk High Up! (Model 2013) met alles erop en eraan, zat te twijfelen over het pano. dak, maar dat is het toch niet geworden. Gisteren opgehaald en al 125 km weg gereden . Aangezien ik van de welbekende kleine renault afkom is deze auto een verademing.
Volgende week ga ik het dak en de spiegels ook nog laten beplakken met carbon.
Ik hoop nog lang te gaan genieten van deze geweldige auto, en er veel over te gaan 'forummen'
De Groeten
Hierbij wil ik me even voorstellen als nieuwe Up! bezitter.
Mijn naam is Alfred en ben de trotse bezitter van een rode 75 pk High Up! (Model 2013) met alles erop en eraan, zat te twijfelen over het pano. dak, maar dat is het toch niet geworden. Gisteren opgehaald en al 125 km weg gereden . Aangezien ik van de welbekende kleine renault afkom is deze auto een verademing.
Volgende week ga ik het dak en de spiegels ook nog laten beplakken met carbon.
Ik hoop nog lang te gaan genieten van deze geweldige auto, en er veel over te gaan 'forummen'
De Groeten
Laatst gewijzigd door Whats_UP! op wo 15 aug 2012, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus
-
- Vagling liefhebber
Re: Whats Up!
Welkom Alfred, veel plezier en veilige kilometers met je mooie High Up!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
welkom collega!
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //
-
- Vagling liefhebber
Welkom, ben benieuwd naar het carbon
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Klinkt goed!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom Alfred !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom Alfred!
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Welkom hier, Alfred ! Ik ben benieuwd hoe dat Carbon er uit gaat zien