Even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Elbert
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 01 aug 2023, 19:09

Even voorstellen

Bericht door Elbert » di 01 aug 2023, 19:20

Hallo ben Elbert Bijl uit Apeldoorn en sinds een paar maanden in het bezit van een volkswagen up move up uit 2018 met 40000 kilometerop de klok, voorheen een stuk of 20 peugeots gehad had nooit gedacht over te gaan op vw tot ik een proefrit maakte wat een fijne auto.
Alle onderhoud aan de auto's doe ik zelf scheelt weer in de kosten , dus mocht er iemand hulp nodig hebben heb een garage en brug altijd welkom.

Voor mijn moeder heb ik vorige week een up gekocht uit 2013 met 77000 km op de teller.

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Even voorstellen

Bericht door Gert » wo 02 aug 2023, 12:04

Welkom. Ik heb ook tig Peugeots gereden maar me op zeker moment bij de balie van de VW garage gemeld met: "Ik heb een 206 en wil nu een 108 kopen maar ik zie op internet dat de up in alle testen wint" Daar werd aan de balie heel smakelijk om gelachen. Kortom: goede switch.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Even voorstellen

Bericht door Up!grade TSI » wo 02 aug 2023, 22:55

Elbert schreef:
di 01 aug 2023, 19:20
Hallo ben Elbert Bijl uit Apeldoorn en sinds een paar maanden in het bezit van een volkswagen up move up uit 2018 met 40000 kilometerop de klok, voorheen een stuk of 20 peugeots gehad had nooit gedacht over te gaan op vw tot ik een proefrit maakte wat een fijne auto.
Alle onderhoud aan de auto's doe ik zelf scheelt weer in de kosten , dus mocht er iemand hulp nodig hebben heb een garage en brug altijd welkom.

Voor mijn moeder heb ik vorige week een up gekocht uit 2013 met 77000 km op de teller.
Welkom Elbert, leuk om te lezen.
Mijn eerste Vagling was een Mii met 60 pk. Toen ik de proefrit (met windkracht 7-8) ging maken dacht ik, nou...is ff zien of ik met deze tegenwind wel boven de 130 uitkom😬, dat ging verrassend prima. Veel gehoorde uitspraak is, rijdt als een segment hoger. Ligt gewoon erg lekker op de weg (ga het niet over de standaard demping hebben)
Veel plezier ermee, groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Plaats reactie