e-up expert
Geplaatst: wo 07 jun 2023, 21:53
Hallo allemaal,
Sinds maart 2022 heb ik een e-up van 2018. In Duitsland uitgezocht, via mijn werk geïmporteerd en gekocht met subsidie.
In combinatie met zonnepanelen, lage onderhoudskosten, geen wegenbelasting en mijn werk rij ik deze auto ontzettend goedkoop.
Mijn bedoeling was om niet te veel aan de auto te doen maar sinds kort heb ik 17'' inch polygon via mijn werk kunnen bemachtigen en nu wil ik de e-up stoerder maken.
Voordat de e-up een kenteken had zaten de H4 led lampen er al in, DRL in led en dimlichten in gloeilampen gaat er bij mij niet in.
Op dit moment ben ik aan het wachten op een GSI imitatie spoiler van CSR Automotive. Zelfs met inkoop korting via de Duitse markt is een originele spoiler niet te betalen +-€340.
Ik ben al dagelijks in contact met de e-up sinds 2019 via mijn werk. Wij bouwen de e-up om tot diagnose voertuigen om automotive technici op te leiden. De e-ups gaan heel Europa over en zelfs daar buiten. Momenteel hebben we er al 80 omgebouwd.
Ze zijn voorzien van 2 break out boxen waar alle EV stuurapparaten te meten zijn, meetpunten aan sensoren en actuatoren en een schakelaarkast waar storingen in diverse systemen ingeschakeld kan worden.
Sinds maart 2022 heb ik een e-up van 2018. In Duitsland uitgezocht, via mijn werk geïmporteerd en gekocht met subsidie.
In combinatie met zonnepanelen, lage onderhoudskosten, geen wegenbelasting en mijn werk rij ik deze auto ontzettend goedkoop.
Mijn bedoeling was om niet te veel aan de auto te doen maar sinds kort heb ik 17'' inch polygon via mijn werk kunnen bemachtigen en nu wil ik de e-up stoerder maken.
Voordat de e-up een kenteken had zaten de H4 led lampen er al in, DRL in led en dimlichten in gloeilampen gaat er bij mij niet in.
Op dit moment ben ik aan het wachten op een GSI imitatie spoiler van CSR Automotive. Zelfs met inkoop korting via de Duitse markt is een originele spoiler niet te betalen +-€340.
Ik ben al dagelijks in contact met de e-up sinds 2019 via mijn werk. Wij bouwen de e-up om tot diagnose voertuigen om automotive technici op te leiden. De e-ups gaan heel Europa over en zelfs daar buiten. Momenteel hebben we er al 80 omgebouwd.
Ze zijn voorzien van 2 break out boxen waar alle EV stuurapparaten te meten zijn, meetpunten aan sensoren en actuatoren en een schakelaarkast waar storingen in diverse systemen ingeschakeld kan worden.