Voorstellen UppieTuppie

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
UppieTuppie
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 apr 2022, 19:11
Locatie: Dordrecht

Voorstellen UppieTuppie

Bericht door UppieTuppie » ma 18 apr 2022, 22:50

Beste forumleden,

sinds een weekje heb ik een VW Up! TSI op de kop getikt en heb ik al enige tijd zitten loeren op dit forum om me te oriënteren.
Nu het officieel is dat er ook eentje op mijn naam staat, vond ik het wel tijd om me even voor te stellen.

Mijn naam is Jeremy, ben 27 jaar en ben werkzaam als mechanisch engineer. Zo lang ik leef, ben ik al aan het rommelen met fietsen -> brommers -> motoren en uiteindelijk dus ook een beetje met auto's. Echter is het laatste nooit echt tot uiting gekomen, omdat je daar wel de plek voor nodig hebt. De fietsen en brommers zijn altijd door het huis heen naar de tuin toe verplaatst en zo kon ik lekker rommelen.

De vorige auto, een Audi A4 B8, was mij helaas toch wat te duur in de maand en leek het mij een prachtige keuze om voor een wat luxere VW Up! te gaan kijken.
-kent.jpg
Het is er één met een TSI motor. Ook heeft hij een panoramadak en parkeersensoren.

Er zijn al een aantal upgrades/mods in het vizier.. Maar eerst eens even wat kilometertjes maken om de auto te leren kennen.

Een aantal van deze mods zijn o.a.: A3 Ventilatieroosters voor een wat meer premium look, een gasveer plaatsen in de plaats van de houder voor de motorkap, deurbediening verlichten, een armsteun tussen de stoelen… etc. Denk ook aan het kietelen van het motortje en eventueel het stiller krijgen van de cabine.

Ik hoop deze upgrades fatsoenlijk bij te kunnen houden op het forum voor jullie, het lijkt me leuk om het te kunnen delen en eventueel te inspireren!

Groetjes!
2016 Volkswagen Up! TSI

Voorheen:
2010 Audi A4 B8 Sedan
2002 Ford Fusion

kees62
Vagling liefhebber
Berichten: 111
Lid geworden op: di 05 jan 2021, 19:07

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door kees62 » di 19 apr 2022, 06:36

Nice, veel plezier ermee.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door Tom Westendorp » di 19 apr 2022, 09:35

Super auto's! Welkom! Mocht je nog wat motorische mods willen doorvoeren dan zou ik zeggen: vergeet de BOV en plaats een openluchtfilter. Echt een te gek geluid!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
UppieTuppie
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 apr 2022, 19:11
Locatie: Dordrecht

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door UppieTuppie » di 19 apr 2022, 15:30

kees62 schreef:
di 19 apr 2022, 06:36
Nice, veel plezier ermee.
Bedankt! Dat gaat vast goed komen.
Tom Westendorp schreef:
di 19 apr 2022, 09:35
Super auto's! Welkom! Mocht je nog wat motorische mods willen doorvoeren dan zou ik zeggen: vergeet de BOV en plaats een openluchtfilter. Echt een te gek geluid!
Bedankt! Ik zal het in mijn achterhoofd houden.

I'll keep you posted!
2016 Volkswagen Up! TSI

Voorheen:
2010 Audi A4 B8 Sedan
2002 Ford Fusion

Gebruikersavatar
Maarten Klinge
Vagling liefhebber
Berichten: 206
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
Locatie: Enschede

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door Maarten Klinge » di 19 apr 2022, 17:41

Welkom bij de club! Mooie auto, heb je meer foto’s? :)
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake

Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option

Instagram: @Little_tsi

Gebruikersavatar
UppieTuppie
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 apr 2022, 19:11
Locatie: Dordrecht

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door UppieTuppie » wo 20 apr 2022, 15:22

Maarten Klinge schreef:
di 19 apr 2022, 17:41
Welkom bij de club! Mooie auto, heb je meer foto’s? :)
Bedankt voor je berichtje! Uiteraard zijn er wat meer foto's

Let wel op; dit zijn de foto's van de verkopende partij. Binnenkort zelf eens met de camera op stap, dus dat komt nog!
stuur.jpg
-kent2.jpg
interieur.jpg
2016 Volkswagen Up! TSI

Voorheen:
2010 Audi A4 B8 Sedan
2002 Ford Fusion

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door Up!grade TSI » do 21 apr 2022, 15:58

UppieTuppie schreef:
ma 18 apr 2022, 22:50
Beste forumleden,

sinds een weekje heb ik een VW Up! TSI op de kop getikt en heb ik al enige tijd zitten loeren op dit forum om me te oriënteren.
Nu het officieel is dat er ook eentje op mijn naam staat, vond ik het wel tijd om me even voor te stellen.

Mijn naam is Jeremy, ben 27 jaar en ben werkzaam als mechanisch engineer. Zo lang ik leef, ben ik al aan het rommelen met fietsen -> brommers -> motoren en uiteindelijk dus ook een beetje met auto's. Echter is het laatste nooit echt tot uiting gekomen, omdat je daar wel de plek voor nodig hebt. De fietsen en brommers zijn altijd door het huis heen naar de tuin toe verplaatst en zo kon ik lekker rommelen.

De vorige auto, een Audi A4 B8, was mij helaas toch wat te duur in de maand en leek het mij een prachtige keuze om voor een wat luxere VW Up! te gaan kijken.

-kent.jpg

Het is er één met een TSI motor. Ook heeft hij een panoramadak en parkeersensoren.

Er zijn al een aantal upgrades/mods in het vizier.. Maar eerst eens even wat kilometertjes maken om de auto te leren kennen.

Een aantal van deze mods zijn o.a.: A3 Ventilatieroosters voor een wat meer premium look, een gasveer plaatsen in de plaats van de houder voor de motorkap, deurbediening verlichten, een armsteun tussen de stoelen… etc. Denk ook aan het kietelen van het motortje en eventueel het stiller krijgen van de cabine.

Ik hoop deze upgrades fatsoenlijk bij te kunnen houden op het forum voor jullie, het lijkt me leuk om het te kunnen delen en eventueel te inspireren!

Groetjes!
Welkom Jeremy, gefeliciteerd met je mooie Up! Ik heb in de basis nagenoeg dezelfde 👌🏻, alleen dan met +61 pk😇
Veel plezierige kilometers toegewenst,
Groet Erik
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

Gebruikersavatar
Moypie
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 04 mei 2022, 16:55
Locatie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door Moypie » do 05 mei 2022, 18:07

He hoi, ik zie dat je opzoek bent naar een armsteun. Ik heb die als eerste eruit geschroefd toen ik mijn UP drie weken geleden kocht. Misschien ben je geïnteresseerd. :)
2022 van Smart naar UP! Happy :D

Gebruikersavatar
UppieTuppie
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 apr 2022, 19:11
Locatie: Dordrecht

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door UppieTuppie » wo 08 jun 2022, 18:52

Up!grade TSI schreef:
do 21 apr 2022, 15:58
UppieTuppie schreef:
ma 18 apr 2022, 22:50
Beste forumleden,

sinds een weekje heb ik een VW Up! TSI op de kop getikt en heb ik al enige tijd zitten loeren op dit forum om me te oriënteren.
Nu het officieel is dat er ook eentje op mijn naam staat, vond ik het wel tijd om me even voor te stellen.

Mijn naam is Jeremy, ben 27 jaar en ben werkzaam als mechanisch engineer. Zo lang ik leef, ben ik al aan het rommelen met fietsen -> brommers -> motoren en uiteindelijk dus ook een beetje met auto's. Echter is het laatste nooit echt tot uiting gekomen, omdat je daar wel de plek voor nodig hebt. De fietsen en brommers zijn altijd door het huis heen naar de tuin toe verplaatst en zo kon ik lekker rommelen.

De vorige auto, een Audi A4 B8, was mij helaas toch wat te duur in de maand en leek het mij een prachtige keuze om voor een wat luxere VW Up! te gaan kijken.

-kent.jpg

Het is er één met een TSI motor. Ook heeft hij een panoramadak en parkeersensoren.

Er zijn al een aantal upgrades/mods in het vizier.. Maar eerst eens even wat kilometertjes maken om de auto te leren kennen.

Een aantal van deze mods zijn o.a.: A3 Ventilatieroosters voor een wat meer premium look, een gasveer plaatsen in de plaats van de houder voor de motorkap, deurbediening verlichten, een armsteun tussen de stoelen… etc. Denk ook aan het kietelen van het motortje en eventueel het stiller krijgen van de cabine.

Ik hoop deze upgrades fatsoenlijk bij te kunnen houden op het forum voor jullie, het lijkt me leuk om het te kunnen delen en eventueel te inspireren!

Groetjes!
Welkom Jeremy, gefeliciteerd met je mooie Up! Ik heb in de basis nagenoeg dezelfde 👌🏻, alleen dan met +61 pk😇
Veel plezierige kilometers toegewenst,
Groet Erik
Ha Erik,

dank voor je berichtje!
Jouw mooie wagentje heb ik al aandachtig bekeken, haha.
Moypie schreef:
do 05 mei 2022, 18:07
He hoi, ik zie dat je opzoek bent naar een armsteun. Ik heb die als eerste eruit geschroefd toen ik mijn UP drie weken geleden kocht. Misschien ben je geïnteresseerd. :)
Hoi Moypie, bedankt voor het mee denken!

Heb je wat foto's voor me? Misschien via PB verder kletsen? Ik zie dat ik wat laat heb gereageerd, dus als hij al weg is, dan snap ik dat uiteraard.
2016 Volkswagen Up! TSI

Voorheen:
2010 Audi A4 B8 Sedan
2002 Ford Fusion

Gebruikersavatar
Moypie
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 04 mei 2022, 16:55
Locatie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door Moypie » zo 19 jun 2022, 14:30

UppieTuppie schreef:
wo 08 jun 2022, 18:52

Hoi Moypie, bedankt voor het mee denken!

Heb je wat foto's voor me? Misschien via PB verder kletsen? Ik zie dat ik wat laat heb gereageerd, dus als hij al weg is, dan snap ik dat uiteraard.
Hij is er nog, ik ben ook niet zo'n sneller reageerder. even kijken waar ik hem heb laten slingeren :) Tuuurlijk kunnen we dit beter via pb doen.
2022 van Smart naar UP! Happy :D

Gebruikersavatar
Moypie
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 04 mei 2022, 16:55
Locatie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen UppieTuppie

Bericht door Moypie » ma 20 jun 2022, 17:34

Hierbij even de foto's, via pb lukt het niet lijkt
1655700418938.jpg
1655700418938.jpg (63.27 KiB) 3610 keer bekeken
1655700418919.jpg
1655700418919.jpg (84.42 KiB) 3610 keer bekeken
1655700418897.jpg
1655700418897.jpg (65.68 KiB) 3610 keer bekeken
2022 van Smart naar UP! Happy :D

Plaats reactie