Even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Stan1
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 30 mar 2022, 07:53

Even voorstellen

Bericht door Stan1 » wo 30 mar 2022, 08:20

Goedemorgen allemaal,

Sinds vandaag heb ik mij aangemeld op dit forum. Al vaker eens meegelezen met topics en nu toch besloten om mij aan te melden. Bij deze stel ik mij even voor:

Mijn naam is Stan, ik ben 18 jaar oud en sinds 23 december 2021 (vlak na het halen van mijn rijbewijs) trotse eigenaar van een Skoda Citigo active uit 2014. Dit is daarom ook mijn eerste auto. Misschien een 'rare eend in de bijt'op dit forum, maar op dit forum kon ik tot nu toe altijd terecht voor antwoorden op mijn vragen. Nog dank daarvoor. :D

De active is de 'simpelste' variant van de citigo maar ik ben van plan om nog het een en ander aan te passen. Ik heb voor deze variant gekozen omwille van de prijs van mijn eerste auto en de uitdaging om zelf dingen in te bouwen en aan te passen.

Zo wil ik nog graag de ruiten achter tinten, centrale deurvergrendeling inbouwen en ben ik nog op zoek naar een nieuw interieur/in hoogte verstelbare stoel. Navigatie van navigon via goede tips op dit forum kunnen updaten tot Q4 2020.

iichel
Vagling liefhebber
Berichten: 311
Lid geworden op: za 26 feb 2022, 20:28

Re: Even voorstellen

Bericht door iichel » wo 30 mar 2022, 12:09

Van harte welkom
Ex: 2012 Black Up! 1.0 MPI full option 'iichel OEM+'. Huidig: Polo 6R 'iichel OEM+', Passat B8.

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1390
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Even voorstellen

Bericht door Up!grade TSI » wo 30 mar 2022, 20:34

Welkom Stan, veel plezier met je eerste auto 👌🏻
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » do 31 mar 2022, 09:44

Welkom Stan!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie