Mijn Up! is binnen!
Mijn Up! is binnen!
Hallo,
Woensdag krijg ik mijn Up! Het is een lightsilver High Up! met dynamic pakket, drive pakket en executive pakket. De door mij bestelde 16 inch Upsilon velgen worden eind maart verwacht en dan worden ze alsnog omgewisseld voor de Triangle velgen.
Ik ben erg nieuwsgierig!
Groeten Koen
Woensdag krijg ik mijn Up! Het is een lightsilver High Up! met dynamic pakket, drive pakket en executive pakket. De door mij bestelde 16 inch Upsilon velgen worden eind maart verwacht en dan worden ze alsnog omgewisseld voor de Triangle velgen.
Ik ben erg nieuwsgierig!
Groeten Koen
Re: Mijn Up! is binnen!
Welkom Koen!koen schreef:Hallo,
Ik ben erg nieuwsgierig!
Groeten Koen
Mooie Up! heb je besteld
Moet je voor de Upsilon velgen extra betalen of worden ze omgeruild met de triangle velgen ?
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom koen!
Klinkt goed! Ben benieuwd naar foto's als je ze plaatst! Wat voor stoelen heb je?
Klinkt goed! Ben benieuwd naar foto's als je ze plaatst! Wat voor stoelen heb je?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Wel een kleine meerprijs, maar daar staat tegenover, dat ik alvast mag gaan rijden op de Triangle velgen, zodat ik de auto niet hoef te laten staan. Ik heb ze ook niet via de dealer zelf besteld, maar via een andere weg. Ik vind ze gewoon een stuk mooier dan de Triangle (die me overigens in combinatie met light silver niet tegen vallen)
Ik had ook liever de Upsilon velgen gehad, maar helaas was dat niet mogelijkkoen schreef:Wel een kleine meerprijs, maar daar staat tegenover, dat ik alvast mag gaan rijden op de Triangle velgen, zodat ik de auto niet hoef te laten staan. Ik heb ze ook niet via de dealer zelf besteld, maar via een andere weg. Ik vind ze gewoon een stuk mooier dan de Triangle (die me overigens in combinatie met light silver niet tegen vallen)
Via welke andere weg heb je de velgen kunnen bestellen ? Ben niet nieuwsgierig hoor!
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Welkom Koen !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
welkom ! in welke week heb je hem besteld , en welke week wordt hij geleverd ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
De stoelen die ik er in heb zijn de standaard zwarte stoelen van de High Up!
De velgen heb ik via BM-onderdelenshop in Surhuisterveen geregeld."
En die van mij was één van de eerst bestelden en is afgelopen donderdag binnen gekomen (ik heb de eerste foto toegevoegd ). Aanstaande woensdag haal ik hem op.
En die van mij was één van de eerst bestelden en is afgelopen donderdag binnen gekomen (ik heb de eerste foto toegevoegd ). Aanstaande woensdag haal ik hem op.
- Bijlagen
-
- Eerste foto Up! klein.jpg (42.58 KiB) 4723 keer bekeken
Haha grappig. Eerste post die ik hier lees is meteen een post die ik op het golfcabrio forum ook al had gezien. Nou mooie luxe up heb je hoor. Maar dat heb ik je daar ook al verteld.
Hey kaboens,
Klopt! hahaha! Ja, ook erg wijs met mijn Golf 1 Cabrio. Hahaha!
Klopt! hahaha! Ja, ook erg wijs met mijn Golf 1 Cabrio. Hahaha!
Mooie combi een up een een golf 1 cabrio . Wij gaan maandag een up bestellen.
Klopt! Mooi combi. Wat voor een ga je bestellen?
Wordt (hoogstwaarschijnlijk) een 60pk high up! met executive en drive pakket in de kleur candy white. De up! zal gedeeltelijk gewrapped worden met reclame voor de zaak.
Als ie maandag definitief is dan zal ik me even voorstellen in het daarvoor bestemde topic.
Als ie maandag definitief is dan zal ik me even voorstellen in het daarvoor bestemde topic.
Ik heb je even een PM gestuurd Kaboens
And pm back
mooi welkom hier.
zie dat ze beginnen te leveren!
wij krijgen hem donderdag ,
dan staat hij al een week bij de dealer ! ja hier ligt alles stil ! carnaval
koen schreef:
Ik heb even contact gehad met BM-onderdelenshop, echter konden ze me niet vertellen wat de velgen gaan kosten en ze zouden waarschijnlijk eind maart leverbaar moeten zijn
Jullie hebben ook een mooie uitvoering gekozen. Bijzonder dat hij al leverbaar is met panoramadak! Ik heb er nog even aan getwijfeld om dit ook te doen, maar de lange levertijd hield mij een beetje tegenbelhamel schreef:mooi welkom hier.
Hi,
Allereerst welkom op het forum , enuh mooie combi hoor ben erg benieuwd .
Veel plezier en succes woensdag , en wel even wat pic's posten he
Bryan
Allereerst welkom op het forum , enuh mooie combi hoor ben erg benieuwd .
Veel plezier en succes woensdag , en wel even wat pic's posten he
Bryan