Voorstellen Black UP!
Voorstellen Black UP!
Hallo allemaal!
Vond het wel tijd om mij voor te stellen, ik heet Wouter bouwjaar 1991 en rij sinds begin
augustus een Black UP uit 2012! Het is tevens mijn eerste auto en ik ben er nog steeds blij mee.
In die 7 maanden heb ik een paar aanpassingen gedaan, namelijk:
Zwarte naafdoppen geplaatst, er zaten namelijk witte op, vond ik niet zo mooi
Een korte antenne erop geschroefd
En dankzij k.groot (Kevin) de DRL, kenteken en interieurlampjes vervangen naar LED, oh en zilver-
kleurige knipperlampjes voor!
En als laaste heb ik vandaag de H4 lampen vervangen voor Bi-LED verlichting, was nog best een klus!
Ik vind 't forum trouwens super, bomvol informatie en ervaringen, howto's. Harstikke handig dus
Vond het wel tijd om mij voor te stellen, ik heet Wouter bouwjaar 1991 en rij sinds begin
augustus een Black UP uit 2012! Het is tevens mijn eerste auto en ik ben er nog steeds blij mee.
In die 7 maanden heb ik een paar aanpassingen gedaan, namelijk:
Zwarte naafdoppen geplaatst, er zaten namelijk witte op, vond ik niet zo mooi
Een korte antenne erop geschroefd
En dankzij k.groot (Kevin) de DRL, kenteken en interieurlampjes vervangen naar LED, oh en zilver-
kleurige knipperlampjes voor!
En als laaste heb ik vandaag de H4 lampen vervangen voor Bi-LED verlichting, was nog best een klus!
Ik vind 't forum trouwens super, bomvol informatie en ervaringen, howto's. Harstikke handig dus
Re: Voorstellen Black UP!
Hoi Wouter,
welkom, die zwarte naafdoppen staan hem echt goed. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de H4 Led verlichting. Hoezo was dat nog een hele klus?
welkom, die zwarte naafdoppen staan hem echt goed. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de H4 Led verlichting. Hoezo was dat nog een hele klus?
Nou, het duurde veel langer dan ik dacht!
De voet is dus verstelbaar, (met de 3 punten) en ik dacht dat die schuin zat, dus met een hele kleine inbus sleutel rechtgezet, maar dat hoefte dus niet, een H4 lamp zit blijkbaar iets naar rechts gedraaid, ik denk voor het bermlicht, anyhow, het zit er hopelijk nu goed in!
De voet is dus verstelbaar, (met de 3 punten) en ik dacht dat die schuin zat, dus met een hele kleine inbus sleutel rechtgezet, maar dat hoefte dus niet, een H4 lamp zit blijkbaar iets naar rechts gedraaid, ik denk voor het bermlicht, anyhow, het zit er hopelijk nu goed in!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom Wouter! Bedankt voor de complimenten! Veel plezier hier. Mooie volle uitvoering heb je!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
welkom en wat een mooie auto laat ik nou de zelfde uitvoering hebben
Zoals verteld heb ik vandaag H4 Bi-LED verlichting gemonteerd en ben een uur geleden gaan rijden...
En wat een bak licht zeg! De wegbelijning en verkeersborden worden zeer goed verlicht!
Ik heb het setje trouwens van xenonlamp.nl besteld.
En ik heb nog 2 foto's gemaakt van het lichtbeeld (dim en grootlicht) door de UP voor een muur te parkeren
En wat een bak licht zeg! De wegbelijning en verkeersborden worden zeer goed verlicht!
Ik heb het setje trouwens van xenonlamp.nl besteld.
En ik heb nog 2 foto's gemaakt van het lichtbeeld (dim en grootlicht) door de UP voor een muur te parkeren
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat ziet er zeker goed uit! Mooie voor en na foto.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Dat ziet er goed uit zeg, En mooi wit licht natuurlijk. Toch maar eens overwegen om zo'n setje aan te schaffen als er één van de Philips white vision lampen de geest geeft.
En dan gaat het om deze set van xenonlamp.nl? https://www.xenonlamp.nl/led-dimlicht-h4-bi-led" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan gaat het om deze set van xenonlamp.nl? https://www.xenonlamp.nl/led-dimlicht-h4-bi-led" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijna goed! Deze set heb ik: https://www.xenonlamp.nl/canbus-bi-led- ... 4000-lumen" onclick="window.open(this.href);return false;graafie schreef:Dat ziet er goed uit zeg, En mooi wit licht natuurlijk. Toch maar eens overwegen om zo'n setje aan te schaffen als er één van de Philips white vision lampen de geest geeft.
Och, scheelt maar 10 euro.Wouter schreef:Bijna goed! Deze set heb ik: https://www.xenonlamp.nl/canbus-bi-led- ... 4000-lumen" onclick="window.open(this.href);return false;graafie schreef:Dat ziet er goed uit zeg, En mooi wit licht natuurlijk. Toch maar eens overwegen om zo'n setje aan te schaffen als er één van de Philips white vision lampen de geest geeft.
lichtbeeld ziet er goed uit zo!
Wow dat ziet er goed uit, het lichtbeeld is ook nog oké.
Het past dus plug & play?Wouter schreef:Nou, het duurde veel langer dan ik dacht!
Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /
Dat lichtbeeld is echt niet oke. Kijk maar eens naar het strooilicht aan de bovenkant.
Maar voor een LED set komt het wel in de buurt, mijn LED set heeft een beduidend minder "goed" lichtbeeld
Maar voor een LED set komt het wel in de buurt, mijn LED set heeft een beduidend minder "goed" lichtbeeld
Jazeker, er zit wel adapter tussen met kabels, maar daar past de stekker gewoon in, die adapter kan je met bijv. tie wraps vastzetten aan een vast deel.JuuL schreef:Wow dat ziet er goed uit, het lichtbeeld is ook nog oké.
Het past dus plug & play?
En Arnout, je hebt gelijk, maar ik heb geen seinende tegenliggers gehad tot nu toe.
Zo lang er niemand last van heeft is het prima.Wouter schreef:Jazeker, er zit wel adapter tussen met kabels, maar daar past de stekker gewoon in, die adapter kan je met bijv. tie wraps vastzetten aan een vast deel.JuuL schreef:Wow dat ziet er goed uit, het lichtbeeld is ook nog oké.
En Arnout, je hebt gelijk, maar ik heb geen seinende tegenliggers gehad tot nu toe.
Hoe zit het met het kapje op de achterkant van de koplamp? Past de kabel daar langs/tussendoor?
Die rubberen kappen? Die heb ik niet teruggeplaatst, want op die manier kunnen de koelers het beste hun warmte kwijt lijkt mij
Krijg je dan niet op een gegeven moment last van vocht in je koplamp..?Wouter schreef:Die rubberen kappen? Die heb ik niet teruggeplaatst, want op die manier kunnen de koelers het beste hun warmte kwijt lijkt mij
Krijg ze gelukkig ook niet en mocht ik naar de APK moeten volgend jaar. Haal ik ze even eruit....Wouter schreef:Jazeker, er zit wel adapter tussen met kabels, maar daar past de stekker gewoon in, die adapter kan je met bijv. tie wraps vastzetten aan een vast deel.JuuL schreef:Wow dat ziet er goed uit, het lichtbeeld is ook nog oké.
- Autheo
- Donateur member
Vaak kom ik tegenliggers tegen met verblindend licht, waarvan ik zie dat het met slecht afgestelde of amateuristisch geplaatste lampen te maken heeft. Volgens mij heeft seinen weinig zin, dus laat ik dat maar achterwege. Als je zo graag andere lampen monteert, is het toch niet meer dan normaal dat je even bij een professionele lichtbox laat meten of je wel goed bezig bent?arnout84 schreef:Krijg ze gelukkig ook niet en mocht ik naar de APK moeten volgend jaar. Haal ik ze even eruit....Wouter schreef:
Het eruit halen voor de APK vind ik eigenlijk een brevet van niet zo heel erg rekening houden met de andere weggebruikers...
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l