Prohopper stelt zich voor
Prohopper stelt zich voor
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op wo 13 mar 2013, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Up-Jury
- Donateur member
Re: Prohopper stelt zich voor
Welkom! Jullie zijn tot het uiterst gegaan qua style, zal een nette up worden, gefeliciteerd alvast.
Welkom Prohopper!
Wat bedoel je met sportonderstel? Elke Bluemotion heeft namelijk standaard al een sportonderstel (neem aan dat je Bluemotion hebt).
Wat bedoel je met sportonderstel? Elke Bluemotion heeft namelijk standaard al een sportonderstel (neem aan dat je Bluemotion hebt).
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
welkom Prohopper,
klinkt als een zeer coole up, ik ben benieuwd naar de foto's.
nog een paar stoere 17" sloffen er onder .....
klinkt als een zeer coole up, ik ben benieuwd naar de foto's.
nog een paar stoere 17" sloffen er onder .....
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op wo 13 mar 2013, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
welkom Prohopper! Alvast gefeliciteerd met je Up! je zal er zeker weten geen spijt van krijgen!
Wel zonde dat je geen bluemotion heb genomen, je had hiermee namelijk kunnen besparen op je sport onderstel. Bij bluemotion krijg je deze standaard er gratis bij.
Wel zonde dat je geen bluemotion heb genomen, je had hiermee namelijk kunnen besparen op je sport onderstel. Bij bluemotion krijg je deze standaard er gratis bij.
Welkom Prohopper !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom!!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
...
- Up-Jury
- Donateur member
Luxe Kentekenplaat heet datProhopper schreef:met van die opgelegde plastic letters.
Welkom
Opgelegde letters op je kenteken plaat staat super ik heb ze ook en geven een mooier resultaat
Opgelegde letters op je kenteken plaat staat super ik heb ze ook en geven een mooier resultaat
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Ben schreef:Welkom
Inderdaad mooier die luze platen, alleen dat poetsen, kolere..............
Dat was mijn motivatie om ze juist dit keer maar eens niet te nemen. Maar mooier zijn ze zeker
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op wo 13 mar 2013, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom! Wordt een mooie UP die je besteld hebt, ben benieuwd naar de foto's...... .
Zelf ruil ik mijn peugeot 106 in straks voor een UP!
Heb hier 12 jaar in gereden, ga hem vast missen maar kijk ook erg uit naar mijn rode UP die ik binnen een maand verwacht.
Ben benieuwd naar je kenteken plaat, tot wanneer kun je dat regelen?
Nog even aftellen voor jullie..... .
Zelf ruil ik mijn peugeot 106 in straks voor een UP!
Heb hier 12 jaar in gereden, ga hem vast missen maar kijk ook erg uit naar mijn rode UP die ik binnen een maand verwacht.
Ben benieuwd naar je kenteken plaat, tot wanneer kun je dat regelen?
Nog even aftellen voor jullie..... .
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op wo 13 mar 2013, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Sportonderstel is een beetje een groot woord (of is er meer anders aan dit onderstel ?), het BM onderstel is 15 mm lager.Prohopper schreef:We liepen eigenlijk onvoorbereid de showroom in en hebben toen de verkoper gevraagd ons voor te rekenen wat de up! ons zou gaan kosten. Er is geen woord gerept over de bluemotion en de non-bluemotion. Tot voor jouw bericht was ik dus ook niet op de hoogte van dat er op een bluemotion een sportonderstel zou zitten.Psycho_Mantis schreef:welkom Prohopper! Alvast gefeliciteerd met je Up! je zal er zeker weten geen spijt van krijgen!
T.z.t. komen er nog 17" wielen onder met H&R-veren, maar we zijn nu eerst nog even aan het sparen voor onze naderende usa-vakantie...
Denk dat je met H&R veren die 15 mm ook wel kunt halen , en misschien wel lager, wel oppassen met verkeersdrempels !
Welkom hier !!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Dikke auto zeg!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ