Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » za 09 aug 2014, 00:30

Hoi iedereen,

Ik wilde mij even voorstellen, ik ben Alex, ik ben 35 en ik heb het UP!-virus te pakken :mrgreen:

Ik heb 4 weken geleden voor het eerst een nieuwe auto besteld. Voorheen reed ik altijd in grote Amerikaanse bakken als de Buick Park Avenue, toen ben ik aan de Nissan gegaan: Bluebird, Primera, Almera en nu eindelijk een Volkswagen. Ik was de wegenbelasting en benzinerekening helemaal zat en toen ik de UP! zag was ik meteen al verliefd. Na de testrit (van een uur en 100km!) heb ik er gelijk eentje besteld. Ik moet helaas nog zo'n 4 weken wachten tot hij er is :whistle:

Wat is het geworden? Een 4-deurs High Up BMT met 75pk in Candy White met rood/beige interieur en rode dash. Heb als extra opties climatic en reservewiel genomen. Ypsilon wielen konden helaas bij de dealer niet erbij besteld worden, bij de online configurator gek genoeg wel. Voorlopig maar op de spoke wielen rijden en later eventueel switchen naar 16 of 17 inch. Als hij binnen is laat ik gelijk de voorbumper met LED DRL van de E-UP monteren, dat had de dealer ook gedaan bij het testmodel, erg vet! Ik vind dat persoonlijk een stuk strakker dan met de twee mistlampen. Daarna wil ik er nog wat rode accenten op hebben aan de buitenkant. Ik zit te denken aan een rood dak, rode spiegelkappen en wat striping aan de zijkant. Tis in elk geval een erg leuk karretje die je gemakkelijk kunt pimpen naar je eigen smaak :D

Ik heb al over problemen gelezen wat betreft vocht en kromme remschijven... maar ik kijk daar maar even niet meer naar, anders word ik gelijk depressief. Ik wacht gewoon met smart (niet de auto!) op mijn nieuwe Uppie en laat mijn plezier niet bederven door een paar slechte berichten. Ik hoop dat bij mij alles prima is. Dat mag ik denk ik wel verwachten van een 2014-model.

Zodra hij binnen is post ik een paar pics!
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

blackup2013
Forum newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: do 10 jul 2014, 07:25

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door blackup2013 » za 09 aug 2014, 07:19

AlexVDL schreef:Hoi iedereen,

Ik wilde mij even voorstellen, ik ben Alex, ik ben 35 en ik heb het UP!-virus te pakken :mrgreen:

Ik heb 4 weken geleden voor het eerst een nieuwe auto besteld. Voorheen reed ik altijd in grote Amerikaanse bakken als de Buick Park Avenue, toen ben ik aan de Nissan gegaan: Bluebird, Primera, Almera en nu eindelijk een Volkswagen. Ik was de wegenbelasting en benzinerekening helemaal zat en toen ik de UP! zag was ik meteen al verliefd. Na de testrit (van een uur en 100km!) heb ik er gelijk eentje besteld. Ik moet helaas nog zo'n 4 weken wachten tot hij er is :whistle:

Wat is het geworden? Een 4-deurs High Up BMT met 75pk in Candy White met rood/beige interieur en rode dash. Heb als extra opties climatic en reservewiel genomen. Ypsilon wielen konden helaas bij de dealer niet erbij besteld worden, bij de online configurator gek genoeg wel. Voorlopig maar op de spoke wielen rijden en later eventueel switchen naar 16 of 17 inch. Als hij binnen is laat ik gelijk de voorbumper met LED DRL van de E-UP monteren, dat had de dealer ook gedaan bij het testmodel, erg vet! Ik vind dat persoonlijk een stuk strakker dan met de twee mistlampen. Daarna wil ik er nog wat rode accenten op hebben aan de buitenkant. Ik zit te denken aan een rood dak, rode spiegelkappen en wat striping aan de zijkant. Tis in elk geval een erg leuk karretje die je gemakkelijk kunt pimpen naar je eigen smaak :D

Ik heb al over problemen gelezen wat betreft vocht en kromme remschijven... maar ik kijk daar maar even niet meer naar, anders word ik gelijk depressief. Ik wacht gewoon met smart (niet de auto!) op mijn nieuwe Uppie en laat mijn plezier niet bederven door een paar slechte berichten. Ik hoop dat bij mij alles prima is. Dat mag ik denk ik wel verwachten van een 2014-model.

Zodra hij binnen is post ik een paar pics!
Van harte gefeliciteerd met je UP! Goede keus en leuke configuratie!

Led drl van de E-UP is dat mogelijk dan?
Wat moet je er voor betalen als ik vragen mag?
Ik heb ook wel interesse, mischien een bezoekje aan je dealer doen. Welke dealer is het trouwens?


Nou in ieder geval alvast veilige en plezierige km's gewenst!

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » za 09 aug 2014, 11:26

Hoi Blackup,

Het viel mij UP (hehehe) dat het testmodel de LED DRL van de E-UP had, dus ik vroeg ernaar. Hij zei, "ja dat hebben we zelf gedaan maar het is vrij duur, 650 euro ofzo". Ik heb er verder niet meer naar gevraagd, maar vanmiddag ga ik even langs voor een offerte. Ik zal gelijk even een paar foto's maken. Ik vind 650 euro inclusief spuiten en montage niet eens zo slecht, want de oude bumper met mistlampen kan gelijk op marktplaats. Vang je ook wel een paar honderd voor denk ik?

In elk geval, het is Auto Poppe in Vlissingen.
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » za 09 aug 2014, 21:59

Ben bij de dealer geweest, het was nog iets duurder... 729 euro. Ik heb geen zin om mijn nieuwe bumper te gaan verbouwen en de LEDs erin te kitten. Ik heb het geld er wel voor over, dus ik heb ze er maar gelijk bij besteld :dance:
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » za 09 aug 2014, 22:04

Ohja, ik zou ook nog foto's posten van de testauto met de LEDs, bij deze.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

blackup2013
Forum newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: do 10 jul 2014, 07:25

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door blackup2013 » zo 10 aug 2014, 09:05

AlexVDL schreef:Ben bij de dealer geweest, het was nog iets duurder... 729 euro. Ik heb geen zin om mijn nieuwe bumper te gaan verbouwen en de LEDs erin te kitten. Ik heb het geld er wel voor over, dus ik heb ze er maar gelijk bij besteld :dance:
Ik gaat dit ook laten doen. Hoe heet de verkoper die er van afweet?

Staat super sexy trouwens!

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » zo 10 aug 2014, 09:45

Harry Lammers, aardige gozer is dat.
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

Gebruikersavatar
DerMeister
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 09:09
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door DerMeister » zo 10 aug 2014, 09:59

Veels te veel geld voor die E-Up! LDR!!

Maar wel gaaf om te hebben ;)
Grt, Per

Only Music Survives!!

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » zo 10 aug 2014, 10:13

Ik vind het ook belachelijk duur maar ja, ik wil niet in mijn splinternieuwe UP gaan hakken, zagen en kitten. En zelf doen... nah, ik breek al iets als ik ernaar kijk hehehe. Er rijden al een paar witte UPs in de buurt dus ik wel opvallen met de mijne :D
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » zo 10 aug 2014, 11:59

Prijs is trouwens incl. bumper, spuiten en monteren, dus niet alleen de LEDs.
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door JuP ! » zo 10 aug 2014, 12:21

Welkom Alex !!

Leuk die drl van de E-Up! Ook een mooie demo kleur..... :D
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door oppermii » zo 10 aug 2014, 12:25

Pfff 729€ voor twee lampjes die je zelf nooit ziet. Ieder zijn ding :-)

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » zo 10 aug 2014, 12:43

Uhm, velgen, striping, zwart dak, verlagen etc. etc. dat soort zie je ook niet als je in de auto zit ;) Ik vind het gewoon mooier ogen, juist omdat de zwarte rand van de grille dan net wat smaller is en de mistlampen zijn dan weg. Die vind ik persoonlijk ook niet mooi. Dit vind ik lekker strak. En inderdaad, ieder zijn ding. Anders rijden er allemaal standaard Upjes op de weg :)

Ohja, ik heb net mijn Harley verkocht voor 12000 euro dus ik mag best iets leuks ervoor terug krijgen vind ik :mrgreen:
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

pkfreak
Vagling liefhebber
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 23 jun 2014, 18:45

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door pkfreak » zo 10 aug 2014, 15:03

Eén ding is zeker en dat is dat je iets hebt wat niet iedereen heeft en dat is toch altijd wel leuk. Ik ben benieuwd hoe de auto er straks uitziet.
Gr. Michel

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door Pop Up! » ma 11 aug 2014, 19:33

Welkom Alex!
Ik vind het in ieder geval erg mooi, ben benieuwd naar je up!

Succes met het wachten ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
MiiRens
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 16 feb 2014, 22:17
Locatie: Ja

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door MiiRens » ma 11 aug 2014, 19:46

Welkom Alex,

Een aparte auto krijg je dus.

Zelf vind ik het iets te veel van het goede. Zou het mooier vinden als alleen het horizontale gedeelte (dus onder de koplamp) led zou zijn. Maar apart is het wel.
Gr. Renco

Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.

Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door Xanderv » ma 11 aug 2014, 23:49

Zonde dat je Harley weg is dan zeg. Andere motor dan?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » do 14 aug 2014, 14:14

Ik kan niet alles hebben he... helaas, maarja ik reed toch al niet veel meer. Zonde als er zoveel waarde op je stoep staat de verrotten onder een hoes. Zal van de UP! net zoveel plezier hebben denk ik, misschien wel meer :)
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door AlexVDL » di 02 sep 2014, 00:33

Gatverdamme... mijn UP staat gepland voor 24 september... nog 3 weken wachten. Toch raar dat ik dan 11 weken heb moeten wachten in totaal. Belachelijk lang voor een nieuwe auto vind ik. Moeten ze nog eerst ijzererts omsmelten ofzo?
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

broker
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 01:44

Re: Ik ben Alex en ik heb (binnenkort) een UP!

Bericht door broker » di 02 sep 2014, 09:55

Tja Alex, kennelijk worden er zoveel UPjes besteld dat ze ze amper op tijd aangemaakt krijgen. En om de lopende band sneller te zetten gaat weer ten koste van de kwaliteit. En je bent niet de enige. Ik heb mijn Up eind juni besteld( week 26), als het goed is rolt ie deze week van de band en zal ik over ca 2 weken (week 38) rijden. Dan heb ik al met al ook 12 weken geduld moeten hebben. Een Duits spreekwoord zegt: was lange waehrt, wird endlich gut. Wat zoveel betekent als het loont de moeite om erop te wachten. Overigens heb ik destijds in 2009 toen ik mijn huidige Citroen C1 bestelde zelfs 14 weken moeten wachten. Die dingen gingen toen ook als warme broodjes over de toonbank.

Sterkte met de laatste loodjes, ik weet dat wachten moeilijk is. :think: En daarna lekker genieten van onze UP! :dance:

Groeten, Jan
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.

Plaats reactie