Even voorstellen...
Even voorstellen...
Hi,
Nadat ik iets te koop heb aangeboden op het forum zal ik mij toch maar even kort introduceren. Eigenlijk kijk ik al vanaf het eerst uur zo af en toe op dit forum maar ik beschik over te weinig tijd om veelvuldig te reageren vandaar dat ik mij ook nog nooit heb aangemeld. De afgelopen 2 jaar ben ik in het bezit geweest van meerdere Up!'s, Citigo's en Mii's. Ik heb inmiddels al heel veel verschillende aanpassingen/reparaties/schadeherstel gedaan. Ik denk dat ik misschien in die richting iets kan toevoegen binnen dit Forum. Op dit moment bezit ik nog 1 zilveren Up! 60pk met winterpakket en verder ben ik nog bezig met een uniek project, hierover later meer.
Wat ik oa inmiddels aan modificaties heb gedaan aan verschillende auto's is: mistlampen inbouwen, airco inbouwen, Take-Up km-teller voor km-teller met toerenteller verwisselen, Airbags verwisselen, stoelbekleding verwisselen, dashboard in- en uitbouwen, dashboard beplating vervangen voor hoogglans beplating en zo heb ik nog wat zaken gedaan. Ik heb niet veel tijd dus ik verwacht niet dat ik heel actief zal reageren op van alles. Mocht iemand iets willen weten, vragen staat vrij.
mvg,
Wsp
Regio Drenthe
Dit was 1 van mijn laatste auto's:
Nadat ik iets te koop heb aangeboden op het forum zal ik mij toch maar even kort introduceren. Eigenlijk kijk ik al vanaf het eerst uur zo af en toe op dit forum maar ik beschik over te weinig tijd om veelvuldig te reageren vandaar dat ik mij ook nog nooit heb aangemeld. De afgelopen 2 jaar ben ik in het bezit geweest van meerdere Up!'s, Citigo's en Mii's. Ik heb inmiddels al heel veel verschillende aanpassingen/reparaties/schadeherstel gedaan. Ik denk dat ik misschien in die richting iets kan toevoegen binnen dit Forum. Op dit moment bezit ik nog 1 zilveren Up! 60pk met winterpakket en verder ben ik nog bezig met een uniek project, hierover later meer.
Wat ik oa inmiddels aan modificaties heb gedaan aan verschillende auto's is: mistlampen inbouwen, airco inbouwen, Take-Up km-teller voor km-teller met toerenteller verwisselen, Airbags verwisselen, stoelbekleding verwisselen, dashboard in- en uitbouwen, dashboard beplating vervangen voor hoogglans beplating en zo heb ik nog wat zaken gedaan. Ik heb niet veel tijd dus ik verwacht niet dat ik heel actief zal reageren op van alles. Mocht iemand iets willen weten, vragen staat vrij.
mvg,
Wsp
Regio Drenthe
Dit was 1 van mijn laatste auto's:
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Even voorstellen...
Oh man! Gaaf zeg! Is het meer handel of hobby?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Het is een beetje van beide. Ik vind de Up! vooral een hele leuke wagen. De Up! waar ik nu mee bezig ben is toch een beetje uit de hand gelopen hobbyproject maar zal uiteindelijk ook weer verkocht worden wanneer hij klaar is.
Meer foto's heb ik nog niet maar dit geeft een idee van de Up! waar ik nu mee bezig ben.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf! Heb je daar meer info over?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
Ziet er netjes uit zowel de citigo als de up!
Ziet er netjes uit zowel de citigo als de up!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom,
Leuke hobby heb je dus..
Kan voor ons best makkelijk zijn hier..
Leuke hobby heb je dus..
Kan voor ons best makkelijk zijn hier..
up gt spoiler en diffuser zou ik mogen vragen wat de code daar van is bij de vw dealers kunnen ze hier niks van vinden...
heb een tijd terug alleen achter het nummer van de up gt velgen weten te komen..
heb een tijd terug alleen achter het nummer van de up gt velgen weten te komen..
My ride: VW High UP!Bluemotion
ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)
(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)
ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)
(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe ga je dat doen met die uitlaat? Heb je daar een leverancier voor of is die via de dealer te bestellen?
Er zijn genoeg bedrijfjes die een uitlaat op maat kunnen maken.Petrolhead Tom schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe ga je dat doen met die uitlaat? Heb je daar een leverancier voor of is die via de dealer te bestellen?
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Ik denk dat er geen onderdeelnummer (meer) in staat, omdat de GT niet in produktie gaat en dus ook dat onderdeel niet.Marco9n3 schreef:up gt spoiler en diffuser zou ik mogen vragen wat de code daar van is bij de vw dealers kunnen ze hier niks van vinden...
Mocht het wel zo zijn, dan ben ik ook benieuwd naar het nummer
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
Klopt, er staan inderdaad geen onderdeel nummers in. De GT uitlaat heb ik ook maar als ik dat zo gauw heb bekeken is die nog wel een keer snel na te maken. Ik heb vandaag ook de H&R verlagingsveren binnengekregen. Ik hoop dat ik de auto volgende week klaar heb voor de spuiter en dat ik hem dan eind december helemaal klaar heb. Dan zal ik ook wat meer foto's posten. Groet.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuk! Ik ben benieuwd!
Vanavond eens even wezen stoeien met de stoelen. Na 2 uur tijd is het mij toch gelukt om van een standaard Up! stoel een "leren" Up! stoel te maken. Zie hieronder het resultaat. Links is de nieuwe, de rechter stoel moet ik nog ombouwen wellicht kan ik bij interesse daar een How-to van maken.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Zie ik daar een 17 inch GT wiel?WSP schreef:Vanavond eens even wezen stoeien met de stoelen. Na 2 uur tijd is het mij toch gelukt om van een standaard Up! stoel een "leren" Up! stoel te maken. Zie hieronder het resultaat. Links is de nieuwe, de rechter stoel moet ik nog ombouwen wellicht kan ik bij interesse daar een How-to van maken.
Dat zou zomaar kunnen @henri. @WSP is een UP GT aan het bouwen. Heeft alle orginele GT onderdelen van een beursauto ( ik heb zelf de alcantara stylebekleding van hem gekocht), het zou me dus niet verbazen als hij ook de GT velgen heeft.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Lijkt me een zeer leuk topic om te volgen maar misschien liever een nieuw topic aanmaken in de rubriek "Mijn auto"
up! Black BMT 75pk 3d
Mooi voor elkaar gekregen die GT velgen! (ben stiekem jaloers)
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic