Mijn naam is Harry Janssen en ben 69 jaar.
Woon in Veenendaal en krijg 27 november a.s. mijn Skoda Citigo afgeleverd.
Model 5 deurs met zwart metallic lak, Comfort pakket, Move & Fun en trekhaak/fietsendrager set compact.
Omdat er heel wat interessante zaken ook op dit VW UP forum staan heb ik mij hier ook maar aangemeld.
Als nieuw forumlid hoop ik niet teveel fouten te maken, bijv. met vragen die in een eerder topic al behandeld zijn ?!
Ekskuus bij voorbaat.
Wil me even voorstellen als nieuw Forumlid.
-
- Forum newbie
Wil me even voorstellen als nieuw Forumlid.
- Bijlagen
-
- Copy of DSC00016.jpg (46.36 KiB) 864 keer bekeken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Wil me even voorstellen als nieuw Forumlid.
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom Harry!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Harry !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom Harry, ben benieuwd naar jouw ervaringen, o.a. met de fietsdrager
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom