Voorstellen
Voorstellen
Hallo Up bezitters,
Morgen ga ik mijn High Up Navi 75pk ophalen! Kleur Light silver metallic, 3 deurs.
In eerste instantie ging mijn voorkeur niet voor de up, maar toen ik hem zag bij de dealer, vond ik het een snoeppie.
Hij rijdt ook nog eens fijn.
Morgen ga ik mijn High Up Navi 75pk ophalen! Kleur Light silver metallic, 3 deurs.
In eerste instantie ging mijn voorkeur niet voor de up, maar toen ik hem zag bij de dealer, vond ik het een snoeppie.
Hij rijdt ook nog eens fijn.
- VWUpdubwub
- Forum newbie
Re: Voorstellen
Welkom op het forum! Mooie uitvoering heb je, nieuw? Mag ik vragen waarnaar je in eerste instantie hebt gekeken? Erg goede keus heb je uiteindelijk gemaakt moet ik zeggen:) Zet hier morgen maar een foto neer als je 'm hebt!
VW Up 1.0 move up 2013
- pingpongblokje
- Forum newbie
Gefeliciteerd alvast en welkom!
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
Dank jullie wel!!
De Up is 2e hands, uit 2012, en heeft 15.500 km gereden.
Ik heb ook gekeken naar de Kia Picanto, ook een leuke auto, interieur vind ik nog iets beter.
Ik zet hier morgen/overmorgen wel een foto van mijn Up!
Groeten
De Up is 2e hands, uit 2012, en heeft 15.500 km gereden.
Ik heb ook gekeken naar de Kia Picanto, ook een leuke auto, interieur vind ik nog iets beter.
Ik zet hier morgen/overmorgen wel een foto van mijn Up!
Groeten
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Vinniepilon
- Donateur member
- pingpongblokje
- Forum newbie
Klinkt als de oude Up van Ron!
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Welkom! En ja dacht ik ook gelijk aanpingpongblokje schreef:Klinkt als de oude Up van Ron!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Bhuddymahn
- Donateur member
Welkom! Met die kmstand is het sowieso die van Ron! Leuk dat hij terug is op het forum!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Leuk jullie enthousiasme! Goed opgemerkt het is idd de Up van Ron (ik ben hem ook tegengekomen hier op het forum)
Hij is zeer goed onderhouden moet ik zeggen, echt een liefhebber die Ron.
Alleen werd niet zo blij van de vochtproblemen, die ook deze up had.
Maar naar verdere informatie via Ron hier op het forum, blijkt het probleem te zijn verholpen.
Over vochtproblemen gesproken, las een heel artikel over de problemen. Je zal bij het ophalen van je auto
er nog niks van afweten, en dat lezen..AUWWWW
Hier mijn Up!
Hij is zeer goed onderhouden moet ik zeggen, echt een liefhebber die Ron.
Alleen werd niet zo blij van de vochtproblemen, die ook deze up had.
Maar naar verdere informatie via Ron hier op het forum, blijkt het probleem te zijn verholpen.
Over vochtproblemen gesproken, las een heel artikel over de problemen. Je zal bij het ophalen van je auto
er nog niks van afweten, en dat lezen..AUWWWW
Hier mijn Up!
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Welkom op het forum, ennuhhhh je had geen betere keus kunnen maken want de ex Up! van Ron Up! is echt tot in de puntjes verzorgd! Veel plezierige km met je nieuwe aanwinst!
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Hahaha LEUK!!! Dat is idd mn ouwe Up!!
Geweldige wagen toch? Vochtproblemen waren niet extreem hoor. Ze hebben alleen de afwateringsgaatjes doorgeprikt.
Leuk om alle reacties te lezen dat jullie het al eerder zagen dat t mn ex up was
Veel fijne en veilge km's ermee gewenst!!
Ps:kom je ook uit de nabije omgeving?
Geweldige wagen toch? Vochtproblemen waren niet extreem hoor. Ze hebben alleen de afwateringsgaatjes doorgeprikt.
Leuk om alle reacties te lezen dat jullie het al eerder zagen dat t mn ex up was
Veel fijne en veilge km's ermee gewenst!!
Ps:kom je ook uit de nabije omgeving?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350