Hallo allemaal
Wat een leuk en informatief forum!
Wij hebben vorige week de knoop doorgehakt en hebben een Renault espace ingeruild en een mii gekocht jn een leuke actie uitvoering, de @mii
Mooie kleur, geinige witte spiegels, compleet met nav, aparte wielen etc 5 deurs uitvoering - we verheugen ons erop!
Prive gaan we de meeste km in mijn leasebak rijden, dat is goedkoper dan een espace
Spannend dus!
Wie heeft er ervaring met winterbanden en niet te dure velgen (wel licht metaal)? Die wil ik er nl nog onder zetten
Thnx!
Vrijdag as komt de mii
-
- Forum newbie
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Vrijdag as komt de mii
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom, helaas geen ervaring met winterbanden....maar er zijn er hoer vast genoeg die dat wel hebben. Veel plezier met het forum!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |