Vandaag mijn eerste UP in ontvangst mogen nemen
Re: Vandaag mijn eerste UP in ontvangst mogen nemen
Maar weer even een update'je na een tijdje niks gepost te hebben.
Na m'n nieuwe setje speakers en subwoofer achterin, gekozen om 'm maar helemaal uniek te maken door deze sticker er op te zetten aan beide kanten. Love it or hate it, ben benieuwd wat jullie vinden, ookal is zoiets erg persoonlijk natuurlijk. Ik vind 'm echt strak nu haha.
Na m'n nieuwe setje speakers en subwoofer achterin, gekozen om 'm maar helemaal uniek te maken door deze sticker er op te zetten aan beide kanten. Love it or hate it, ben benieuwd wat jullie vinden, ookal is zoiets erg persoonlijk natuurlijk. Ik vind 'm echt strak nu haha.
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Valt goed op!!! Staat goed!! nette UP!!
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Het lijkt net bedrijfsreclame.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Zeker een gave sticker, is dat je eigen bedrijf?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Haha, nee, gewoon een quote, maar past wel aangezien ik alleen maar techno luister!
Om het nog maar ff af te maken een streep er op laten zetten. Mooi scheurijzertje nu hahaha
Afgelopen woensdag naar een autodisco geweest bij Index in Schuttorf (Duitsland).
Veel tijd ingestoken, maar het was het waard!
Veel tijd ingestoken, maar het was het waard!
Zomaar een paar foto'tjes:
SPOT THE UP
SPOT THE UP
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Done
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Kwam vanmiddag een ander Up!-broertje tegen, dus ik kon het niet laten om 'm er even naast te parkeren!
Mooie bak hoor met gave velgen, te koop voor iets meer dan 7,5 rooitje, dat is nog aardig prijzig!
Mooie bak hoor met gave velgen, te koop voor iets meer dan 7,5 rooitje, dat is nog aardig prijzig!