Even voorstellen...
Even voorstellen...
Hallo,
Ik ben Nikki , 22 jaartjes jong en kom uit Terneuzen(Zeeland). Ik ben nu iets meer dan een jaar de trotse eigenaresse van mijn zwarte high up. Er liggen nu sinds een maand nieuwe velgen onder(baby blauw ), en de Up is sinds gisteren wat verlaagd door middel van verlagingsveren.
Groetjes,
Nikki
Ik ben Nikki , 22 jaartjes jong en kom uit Terneuzen(Zeeland). Ik ben nu iets meer dan een jaar de trotse eigenaresse van mijn zwarte high up. Er liggen nu sinds een maand nieuwe velgen onder(baby blauw ), en de Up is sinds gisteren wat verlaagd door middel van verlagingsveren.
Groetjes,
Nikki
Re: Even voorstellen...
Welkom Nikki !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Vrouwelijke aanmelding en JP reageert direct?JuP ! schreef:Welkom Nikki !!
Welkom Nikki!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Leuk wagentje Nikki! Nog van plan dingen aan te passen??
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Welkom Nikki!
Mooi met die blauwe velgen eronder, staat goed met dat zwart.
Veel leesplezier op het forum!
Mooi met die blauwe velgen eronder, staat goed met dat zwart.
Veel leesplezier op het forum!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Bedankt!, ik zou graag nog mijn achterruit blinderen maar dat lukt zelf nog niet echt door de bolle ruit.Xanderv schreef:Leuk wagentje Nikki! Nog van plan dingen aan te passen??
Ook ga ik mijn chromen delen nog blauw maken.
Groetjes Nikki
- Niels9
- Forum newbie
- Contacteer:
Leuke combi's die blauwe wielen met een zwarte auto! En natuurlijk welkom op het forum.
Mooie combinatie met die velgen. Veel plezier ermee.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Seat Mii Sport Dynamic Drive Silver Leaf Panorama M&M Ecomotive
Bedankt, ik weet dat dit niet de manier is om iemand te contacteren maar ik kan geen prive berichten sturen(ook niet naar de moderators) en ik kan geen topic openen in verkoop...JuP ! schreef:Welkom Nikki !!
Welkom Nikki.
Inmiddels kun je wel persoonlijke berichten sturen Nikki Eerst moet je een bepaald aantal berichten hebben gepost voordat dit vrijgegeven word. Stond in de kleine lettertjes
Als je je ramen wilt laten blinderen voor een leuk prijsje dan raad ik je aan om naar LRS voorruitherstel te gaan Niet al te ver weg voor jou! En dan heb je het meteen goed Daar heb ik het ook laten doen.
Inmiddels kun je wel persoonlijke berichten sturen Nikki Eerst moet je een bepaald aantal berichten hebben gepost voordat dit vrijgegeven word. Stond in de kleine lettertjes
Als je je ramen wilt laten blinderen voor een leuk prijsje dan raad ik je aan om naar LRS voorruitherstel te gaan Niet al te ver weg voor jou! En dan heb je het meteen goed Daar heb ik het ook laten doen.
Bedankt voor de tips, inderdaad wat beter de kleine lettertjes lezen! Wilde wat plaatsen in het verkoop hoekje maar toen kon ik helaas niets posten! Ik ga eens kijken naar dat bedrijf! Thanks
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Inmiddels zou het wel moeten lukken. Mocht dat niet zo zijn moet je me even een PB sturen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom Nikki,
Hoe meer Zeeuwen hoe beter Ik krijg mijn Up hopelijk over 2 weken. Hoe rijden die 17 inch wielen t.o.v. de oude? Er leuke kar hoor, ben benieuwd naar de nieuwe blauwe accenten.
Hoe meer Zeeuwen hoe beter Ik krijg mijn Up hopelijk over 2 weken. Hoe rijden die 17 inch wielen t.o.v. de oude? Er leuke kar hoor, ben benieuwd naar de nieuwe blauwe accenten.
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
Hooi,
Die 17 inch wielen rijden prima, merk persoonlijk weinig verschil! Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar iemand voor mn blauw accenten, degene die ik op het oog had heeft het af laten weten.. Zodra het gebeurd is komen er zeker foto's bij! Waar woon je zelf ergens in Zeeuws Vlaanderen? En plannen voor de up?
Die 17 inch wielen rijden prima, merk persoonlijk weinig verschil! Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar iemand voor mn blauw accenten, degene die ik op het oog had heeft het af laten weten.. Zodra het gebeurd is komen er zeker foto's bij! Waar woon je zelf ergens in Zeeuws Vlaanderen? En plannen voor de up?
AlexVDL schreef:Welkom Nikki,