Zwarte Move Up! 5drs edition met executive-pakket
Zwarte Move Up! 5drs edition met executive-pakket
Goed gebruik hier dus vooruit maar. Vanmiddag bij de vw-dealer een klap gegeven op een deal die een nieuwe caddy en een nieuwe Up! behelst. Afscheid nemen van mijn A6 avant proline 2.0 tdi automaat uit 2007 en in de Up! gaan rijden zal wel even wennen worden. Qua bestuurdersruimte verschillen de auto's echter niet zoveel. Ik rijd de laatste tijd nog zo'n 6 km per dag en voor het geld van de wegenbelasting van de a6 kar ik dus vanaf volgende week rond in mijn fonkelnieuwe zwarte Up! Lederen stoelhoezen (zwart met witte bies) en middenarmsteun erbij besteld. Wordt al met al een fraai interieur Redelijk wat ervaring met volkswagen. Transporter t4, touran, en touareg gereden. Al met al zakelijk nu eigenaar van 2 transporters t5 en 2 caddy's. Nu dus ook de kleinste telg uit de vw fabrieken. Leuk dat er dit forum is met enthousiaste gebruikers.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Zwarte Move Up! 5drs edition met executive-pakket
Welkom! Leuke introductie! 
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
- Autheo
- Donateur member
Re: Zwarte Move Up! 5drs edition met executive-pakket
Welkom! Downsizen van een A6 naar een Up!kan heel leuk zijn. (Maar voor 6 km per dag zou mijn keuze een fiets zijn...)Martin70 schreef:Ik rijd de laatste tijd nog zo'n 6 km per dag en voor het geld van de wegenbelasting van de a6 kar ik dus vanaf volgende week rond in mijn fonkelnieuwe zwarte Up!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<>
Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<>
Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l