Light Blue High Up!
- Get Up! and boogie
- Forum newbie
Light Blue High Up!
Hallo allemaal,
Na lekker genoten te hebben van mijn Beetle Cabrio, heb ik ook vanwege de hoge kosten van de Beetle hem in te ruilen voor een Up!, wel nadat ik met de Up! had gereden, dat was toch wel beetje de overtuiging voor een Up!, de Up! is net geproduceerd in de fabriek (30-03-2012) en nu dus wachten tot die hier is
Heb voor light blue gekozen omdat dit best een mooie kleur is en ik niet een in de massa wil worden en echt even voor een andere kleur heb gekozen dan wat er het meest gekozen wordt. Het is geworden een High Up! Blue Motion, met maps & more, Drive pakket, Dynamic pakket "Triangle" en met executive pakket, dus denk wel dat ik het aardig heb gedaan, alhoewel ik heb zitten twijfelen in een panorama dak, maar dan werd de levertijd langer
Na lekker genoten te hebben van mijn Beetle Cabrio, heb ik ook vanwege de hoge kosten van de Beetle hem in te ruilen voor een Up!, wel nadat ik met de Up! had gereden, dat was toch wel beetje de overtuiging voor een Up!, de Up! is net geproduceerd in de fabriek (30-03-2012) en nu dus wachten tot die hier is
Heb voor light blue gekozen omdat dit best een mooie kleur is en ik niet een in de massa wil worden en echt even voor een andere kleur heb gekozen dan wat er het meest gekozen wordt. Het is geworden een High Up! Blue Motion, met maps & more, Drive pakket, Dynamic pakket "Triangle" en met executive pakket, dus denk wel dat ik het aardig heb gedaan, alhoewel ik heb zitten twijfelen in een panorama dak, maar dan werd de levertijd langer
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Light Blue High Up!
Mooi hoor! Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Get Up! and boogie
- Forum newbie
Dank je toch benieuwd hoe die er in het zonnetje uitziet straks
Welkom, ziet er mooi uit en je bent inderdaad de eerste met de light blue Up! op dit forum.
De 1e light blue
Wat is de verwachtte leverdatum ?
Welkom btw
Wat is de verwachtte leverdatum ?
Welkom btw
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- Get Up! and boogie
- Forum newbie
Zodra ik hem heb zal ik wat foto's maken en hier op zetten misschien dat dan wat meer mensen de kleur "durven" te bestellen de productie datum was 30-03, dus nu ff afwachten tot hij bij de dealer is, zal geloof ik nog 2 weken duren
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Welkom. Ik heb light blue ook serieus overwogen. Omdat ik de kleur nooit in het echt gezien had/heb, durfde ik het toch niet aan om een Up in deze bijzondere kleur te bestellen. Ben benieuwd of ik er nog spijt van ga krijgen...
- Get Up! and boogie
- Forum newbie
Had eigenlijk wel verwacht dat de keus in kleuren wat uitgebreider zou zijn Als ik er maar geen spijt van krijg maar zal wel meevallen denk, tot nu toe blijf ik mijn kleur steunen
Welkom !! Is een mooie kleur hoor, volgens mij issie ook voor de polo, en die rijden er al volop mee ! Krijg je volgens mij geen spijt van !
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Lijkt me mooi. Ik heb er bijna voor gekozen maar mijn huidige Mitsubishi Colt is ook lichtblauw en ik wilde wel weer eens wat anders. Ben benieuwd naar foto's !
Ben wel benieuwd naar de foto's van jou Up!
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Wellekom !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!!!!!! ,,,mooi bakkie hoor gefeliciteerd
Bryan
Bryan
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Volgens mij zit op de E-Up een metallic kleur blauw, vergelijkbaar met de Polo Bluemotion. Light Blue is geen metallic kleur. Op de Polo zit Glacier Blue; een erg mooie kleur.
- Get Up! and boogie
- Forum newbie
We wachten het af, ben wel benieuwd hoe het geluid van de muziek in het Upke is
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Ben ook benieuwd naar die kleur, maar ik kan je bevestigen dat het geluid (met soundpakket= 6 speakers) behoorlijk oke is.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Light blue is mooie kleur ik heb de staal bij dealer gezien en dochter heeft ook die kleur gekocht.
Verwacht hem volgende week binnen jullie zijn de eerste die hem zien
Gr. Ben
Verwacht hem volgende week binnen jullie zijn de eerste die hem zien
Gr. Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
O jee, ik ga spijt krijgen van mijn rode Up... Bestel ik over twee jaar toch gewoon een Up in Light BlueBen schreef:Light blue is mooie kleur ik heb de staal bij dealer gezien
Gr. Ben
- Get Up! and boogie
- Forum newbie
Ok, is mijn intuitie toch goed geweest