Ik heb net een VW I-UP gekocht op het internet, aanstaande woensdag haal ik m op.
Heb mijn Kia Sorento 2.5 CRDi ingeruild voor dezee 1.0 VW up! Dat zal nog even wennen zijn.
De sorrie werd me wat te duur in de wegenbelasting aangezien ik er zakelijk nog een Ford Transit naast rijdt en dus niet zoveel kilometers maak.
Met deze UP kunnen ik en mijn vrouw hopelijk de komende 10 jaar boodschappen doen en overal heen waar we met de oude bus niet kunnen / willen komen.
p.s. ik scheur rond in Amsterdam
WV I-UP (move up + climatic)
Re: WV I-UP (move up + climatic)
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Blackupzhz
- Forum newbie
Welkom!
Gezien de titel van je bericht heb je een WolksVagen gekocht?
Veel plezier ermee in ieder geval!
Gezien de titel van je bericht heb je een WolksVagen gekocht?
Veel plezier ermee in ieder geval!
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
- el coche SEAT
- Donateur member
Welkom.
Denk eerder dat het een WagenVolks is.
Denk eerder dat het een WagenVolks is.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
uhm oeps....
Laat WV nu in mijn postcode zitten
beetje pavlov gedrag.
Laat WV nu in mijn postcode zitten
beetje pavlov gedrag.
Nog een paar uurtjes en dan kan ik met de Kia Sorento heen en met de nieuwe Up terug...
Mijn dochter (3) heeft me al laten weten dat ze de 'grote wielen' wel zal missen, "Als ik groot ben wil ik een Jeeps" kwam er nog achteraan
Mijn dochter (3) heeft me al laten weten dat ze de 'grote wielen' wel zal missen, "Als ik groot ben wil ik een Jeeps" kwam er nog achteraan
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L