Ik ben Sander en afgelopen donderdag 1 november is onze White Up afgeleverd.
Die was 1 september besteld bij v. Beynum in Gouda. Enig minpuntje was dat ik onze trouwe Golf 5 GTI daar dus ook achter moest laten, maar daar heb je in dit land
tegenwoordig weinig meer aan.
We hebben hem nu 3 dagen en hij bevalt uitstekend. En wat kan je er zuinig mee rijden...., als je je best doet . Nog even de GTI rijstijl afleren...
Foto's volgen als het even een poosje niet regent.
Nieuwe White Up!
Re: Nieuwe White Up!
welkom!
en veel plezier met je up!
en veel plezier met je up!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
Iedereen die zijn Up! presenteert heeft deze ingeruild met "groter" model waarvan men verlost wilde worden.
Ik heb nog nergens gelezen dat iemand van een fiets een Up!grade deed naar een Up!
Too bad dat het tenkoste ging van een Golf GTI. Mij kostte het mijn 147! Toch geen seconde spijt......ik krijg geen incasso's meer voor de MRB. HEERLIJK!!
Ik heb nog nergens gelezen dat iemand van een fiets een Up!grade deed naar een Up!
Too bad dat het tenkoste ging van een Golf GTI. Mij kostte het mijn 147! Toch geen seconde spijt......ik krijg geen incasso's meer voor de MRB. HEERLIJK!!
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
Welkom Sander!
Mooie drogreden om een Golf GTI in te ruilen voor een up!ZanderT schreef:Golf 5 GTI: daar heb je in dit land tegenwoordig weinig meer aan
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Succes met je nieuwe UP!....
-
- Vagling liefhebber
Welkom Sander, en veel plezier met je Up!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!