Nieuwe Citigo
Re: Nieuwe Citigo
Gaaf hoor, nog heel even wachten en lekker rondtoeren.
Ik ben erg benieuwd hoe die velgen staan, ben zelf ook aan het zoeken naar velgen en bij de 6J brede vegen vind ik die iguans toch wel de mooiste.
Ik zit zelf naar de zilveren versies te kijken.
Helaas dat die van jou pas later geleverd worden, had ik op een foto mooi even kunnen spieken hoe ze onder de citigo staan
Veel plezier met ophalen en de eerste kilometers (die zijn toch altijd het leukst).
Ik ben erg benieuwd hoe die velgen staan, ben zelf ook aan het zoeken naar velgen en bij de 6J brede vegen vind ik die iguans toch wel de mooiste.
Ik zit zelf naar de zilveren versies te kijken.
Helaas dat die van jou pas later geleverd worden, had ik op een foto mooi even kunnen spieken hoe ze onder de citigo staan
Veel plezier met ophalen en de eerste kilometers (die zijn toch altijd het leukst).
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
Het zijn er inderdaad (helaas) twee, ga er maar vanuit dat het bij die van jou niet anders zal zijn...Ik ben ook benieuwd naar de speakers, hoeveel het er nou zijn.
Bij jouw al iets meer bekend qua afhandeling ? Jij had er toch 2 speakers inzitten ?
Ik vind het geluid ervan ietwat tegenvallen (dat is dan tegelijk het enige echte minpunt tot nu toe). Ik heb dan ook een redelijk gevoelig gehoor bij gemiddeld gebruik klinken ze overigens niet heel verkeerd. Ze krijgen nog wel een voldoende, en voor de gemiddelde luisteraar is het waarschijnlijk prima, maar wat mij betreft kan echt beter. Ik stoor me met name aan de hoge tonen bij een wat hoger volume, daar krijg ik zere oren van... Ben wel wat aan het spelen met de geluidsinstellingen, maar tot nu toe zonder veel resultaat.
Ik moet er nog even achteraan of er mogelijkheden zijn via de dealer of importeur en zo ja, wat dan precies... mijn vakantie zit er weer op en tot nu toe nog niet verder aan toegekomen. Plus dat ik eerst nog de kwaliteit van de normale speakers wil testen, omdat één van de mogelijkheden zou kunnen zijn om de speakers voorin te vervangen door betere exemplaren. Ik ga er nog wel werk van maken, want via drie officiële kanalen heb ik informatie gekregen dat er zes speakers in zouden zitten en op basis van die informatie heb ik mijn bestelling gedaan (bij een dealer waar ik daar verder niet meer expliciet naar gevraagd heb, omdat ik niet beter wist dan dat er extra speakers bij het Travelpakket zouden horen)... Op een ander forum zag ik zojuist een Ambition met Travelpakket met wél gewoon zes speakers... Van harte gegund uiteraard, maar waarom dat onbegrijpelijke verschil om dit op een goedkopere uitvoering wél te leveren?
Maar... Ik ben nu vooral aan het genieten van alles wat boven mijn verwachting is, het is gewoon erg leuk om mee rond te rijden (er staan inmiddels al 700 kilometers op de teller, tegenover ruim 100 in een normale week, haha). Ben enthousiast over de auto en zou 'm nu met precies dezelfde configuratie weer bestellen als dat nodig mocht zijn (maar dan wel met Mediapakket ). Ondanks het gedoe rondom de speakers, ben ik ervan overtuigd dat je straks hetzelfde enthousiasme gaat ervaren.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
@pvaken: Ja dat was inderdaad wel handig geweest ik hoop dat ik ze over 2 weken eronder heb zitten, dan zal ik gelijk fotos maken voor je.
Ik heb meerdere velgen op het oog gehad maar deze MAK Iguan zilver velgen leek mij het mooist staan. Ook kon ik via "directset" een leuke deal sluiten bij de dealer.
Ik mag tot die tijd wel gewoon rondrijden met de nieuwe standaard velgen en nieuwe banden met wieldoppen.
Dit omdat ze de MAK velgen niet op korte termijn konden leveren, goede geregeld dus.
Ik ben van plan om tegen de winterperiode stalen velgen met winterbanden te halen bij de dealer.
@Pieddro: Ik zal het zien wat betreft de speakers, als er maar 2 inzitten dan ga ik eens met mijn broer (Verkoopadviseur) overleggen wat er te regelen valt/compenseren.
Ik heb meerdere velgen op het oog gehad maar deze MAK Iguan zilver velgen leek mij het mooist staan. Ook kon ik via "directset" een leuke deal sluiten bij de dealer.
Ik mag tot die tijd wel gewoon rondrijden met de nieuwe standaard velgen en nieuwe banden met wieldoppen.
Dit omdat ze de MAK velgen niet op korte termijn konden leveren, goede geregeld dus.
Ik ben van plan om tegen de winterperiode stalen velgen met winterbanden te halen bij de dealer.
@Pieddro: Ik zal het zien wat betreft de speakers, als er maar 2 inzitten dan ga ik eens met mijn broer (Verkoopadviseur) overleggen wat er te regelen valt/compenseren.
*In bestelling*
|Skoda Citigo Tour | Deep Black Pearl Metallic | 3 Deurs | Travel Pakket | Sunset | 60 PK |
|Skoda Citigo Tour | Deep Black Pearl Metallic | 3 Deurs | Travel Pakket | Sunset | 60 PK |
Als je weet of de speakers los te bestellen zijn ben ik ook wel geïnteresseerd in de prijs en bestelnummers.Edwin schreef:
Paar draadjes trekken is wel te doen, alleen het aanpassen van de deurpanelen zodat er wat aftermarket speakers inpassen heb ik geen zin in.
gok dat ik de voorspeakers en tweeters in de tour krijg vanwege het media pakket, dus zou alleen de achterspeakers missen.
Laatst gewijzigd door pvaken op di 31 jul 2012, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
-
- Forum newbie
Ook namens mij.... welkom
Let's go UP
IN BESTELLING: 2 deurs High Up; 75pk BMT; Up! Black; Drive pakket; Panorama schruif-/kanteldak; Upsilon LM velgen; Zonder typeaannduiding; Lederen bekleding
IN BESTELLING: 2 deurs High Up; 75pk BMT; Up! Black; Drive pakket; Panorama schruif-/kanteldak; Upsilon LM velgen; Zonder typeaannduiding; Lederen bekleding
@Dankje Mellie
Hier nog een aantal foto's die ik zaterdag bij de dealer heb gemaakt. Afgelopen week is hij rijklaar gemaakt en morgen kan ik hem ophalen
Hier nog een aantal foto's die ik zaterdag bij de dealer heb gemaakt. Afgelopen week is hij rijklaar gemaakt en morgen kan ik hem ophalen
*In bestelling*
-
- Vagling liefhebber
Ziet er goed uit Edwin, veel plezier morgen
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Super! Nog een mooi setje lichtmetaal eronder en je hebt een gaaf wagentje
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Thanks mensen,ach een paar weken rondrijden op de stalen velgen met wieldoppen houdt ik nog wel vol
*In bestelling*