Even voorstellen, Martin_TDI
-
- Donateur member
Re: Even voorstellen, Martin_TDI
Jawel, volgende week word onze UP in elkaar geschroefd, 15 Juli zal hij dan afgeleverd kunnen worden maar door vakantie staat de afleverdatum nu op 04-08 geplant.
Ik laat hem toch maar bij de dealer afleveren en op kenteken zetten..... scheelt 380 euro maar dan heb ik ook niks aan mijn hoofd.
de 4% korting blijft gewoon bestaan....
Ik laat hem toch maar bij de dealer afleveren en op kenteken zetten..... scheelt 380 euro maar dan heb ik ook niks aan mijn hoofd.
de 4% korting blijft gewoon bestaan....
-
- Donateur member
Nee dat was ik nietRonaldNL schreef:
en martin?tdi was jij niet degene met een Corrado met een tdi erin gelepeld ? (corrado forum )
Welkom Martin!
Grts, up!
Nee, het is andersom, de versnellingsbak van de 60pk is lánger, hij gaat dus wat trager naar de 100 en ook de tussenacceleraties zijn trager (scheelt twee seconden van 80-120km/h in V).Martin_tdi schreef:dat van de versnellingsbak klopt die is net wat korter. Maar mag de pret niet drukken dan gaat hij sneller naar de 100
Grts, up!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
-
- Donateur member
Wazig, minder vermogen en dan een langere bak er achter plakken.
Nou okee, dan gaan we voor topsnelheid
Helaas, de topsnelheid is 12km/h lager. Je kunt wel gaan voor het lagere benzineverbruik, het scheelt 0,1 liter per 100kmMartin_tdi schreef:Wazig, minder vermogen en dan een langere bak er achter plakken.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
-
- Donateur member
Nu ben ik het niet meer eens met je, 75pk met een langere bak kan je nooit aan topsnelheid te hoeven toe te geven.up! schreef:Helaas, de topsnelheid is 12km/h lager. Je kunt wel gaan voor het lagere benzineverbruik, het scheelt 0,1 liter per 100kmMartin_tdi schreef:Wazig, minder vermogen en dan een langere bak er achter plakken.
Ik heb het dus over een 60Pk waar andere software in gefasht word (die van de 75Pk versie)
das snel verdiendup! schreef:Helaas, de topsnelheid is 12km/h lager. Je kunt wel gaan voor het lagere benzineverbruik, het scheelt 0,1 liter per 100kmMartin_tdi schreef:Wazig, minder vermogen en dan een langere bak er achter plakken.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
-
- Donateur member
Hij is binnen!
We gaan eerst op vakantie en als we terug komen kunnen we de UP ophalen.
Mijn vriendin heeft nog nooit zo weinig zin in de vakantie gehad
We gaan eerst op vakantie en als we terug komen kunnen we de UP ophalen.
Mijn vriendin heeft nog nooit zo weinig zin in de vakantie gehad
-
- Donateur member
eas schreef:mooi hoor ( die auto )
-
- Forum newbie
- Contacteer:
kan ik me helemaal voorstellen dat ze minder zin in de vakantie heeft met zo'n mooie auto die op je staat te wachten!
Aant genieten in m'n SUPER zwarte High up! 75pk BM
- el coche SEAT
- Donateur member
Hey Martin,
Van de andere kant, wel iets om weer terug te komen van vakantie.
Alvast een fijne vakantie.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
-
- Donateur member
el coche SEAT schreef:Hey Martin,
Dank je
Moet me eerdaags even op Seat online voorstellen, mijn A3 is verkocht en er is een Leon voor teruggekomen
- el coche SEAT
- Donateur member
Dan kom je Lucas ook daar tegen.Martin_tdi schreef: Moet me eerdaags even op Seat online voorstellen, mijn A3 is verkocht en er is een Leon voor teruggekomen
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
Martin, die radio die je op je site hebt staan vind ik erg interessant, vooral omdat deze BT ingebouwd heeft en je dus niet afhankelijk bent van die losse opzet unit. Kan deze ook werken in combinatie met Maps & More op het moment dat je deze ook hebt?
Hey Martin,
Na ruim een half jaar ervaring met je verlaagde Up! ben ik benieuwd naar jouw ervaringen.
Mijn Up! komt over ruim een maand en wil m graag verlagen met de veren van VAGtechniek.
Het nadeel van het standaard BM-onderstel vind ik de ietwat slappe achterkant. Wordt de Up! met de Eibach veren ook wat strakker/stugger?
Graag een mening van de gebruiker en niet van de verkoper!!
Na ruim een half jaar ervaring met je verlaagde Up! ben ik benieuwd naar jouw ervaringen.
Mijn Up! komt over ruim een maand en wil m graag verlagen met de veren van VAGtechniek.
Het nadeel van het standaard BM-onderstel vind ik de ietwat slappe achterkant. Wordt de Up! met de Eibach veren ook wat strakker/stugger?
Graag een mening van de gebruiker en niet van de verkoper!!
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Is dit nog gebeurd? Ben wel nieuwsgierig hoe dit is gegaan en hoe dit bevalt.Martin_tdi schreef: We hebben gekozen voor de 60PK versie omdat die tov van de 75Pk versie alleen softwarematig verschilt dus zullen de ECU aanpassen naar een 75Pk uitvoering.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Dat kon toch helemaal niet? Of heb ik wat gemist?Nikooos schreef:Is dit nog gebeurd? Ben wel nieuwsgierig hoe dit is gegaan en hoe dit bevalt.Martin_tdi schreef: We hebben gekozen voor de 60PK versie omdat die tov van de 75Pk versie alleen softwarematig verschilt dus zullen de ECU aanpassen naar een 75Pk uitvoering.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Volgens mij is het inderdada nog steeds niet mogelijk. Misschien dat Lucas het al wel voor elkaar heeft gekregen, dat weet ik niet. Bel anders even met Vag Techniek. Ze zijn momenteel erg druk maar hebben vast wel even tijd om een vraag te beantwoorden.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Weer iemand inmiddels of dat flashen van 60 naar 75 gelukt is?