Agressie

Deel hier al je ervaringen omtrent je geblazen up!
MUginn
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 10 mei 2023, 17:10

Agressie

Bericht door MUginn » wo 10 mei 2023, 17:19

Wie herkent dit: als ik lekker aan het rijden ben in mijn Up!GTI en niemand lastig val (ik ga wel een beetje sneller dan de andere weggebruikers) dan zijn er sneue types vaak in BMW’s of Audi’s die HE.LE.MAAL gek worden en mij direct moeten inhalen of bumperkleven of zelfs proberen af te snijden. Laatst ging zo’n sukkel zelfs vol in de remmen midden op de snelweg. Die kleine Up!GTI werkt bij de minder intelligente medebestuurder als een rode lap op een stier, lijkt het wel. Wie herkent dit?

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1383
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Agressie

Bericht door Up!grade TSI » wo 10 mei 2023, 17:45

MUginn schreef:
wo 10 mei 2023, 17:19
Wie herkent dit: als ik lekker aan het rijden ben in mijn Up!GTI en niemand lastig val (ik ga wel een beetje sneller dan de andere weggebruikers) dan zijn er sneue types vaak in BMW’s of Audi’s die HE.LE.MAAL gek worden en mij direct moeten inhalen of bumperkleven of zelfs proberen af te snijden. Laatst ging zo’n sukkel zelfs vol in de remmen midden op de snelweg. Die kleine Up!GTI werkt bij de minder intelligente medebestuurder als een rode lap op een stier, lijkt het wel. Wie herkent dit?
Tja, oh en welkom trouwens (leuk als je ook ff een voorstel-topic aanmaakt met 1of meer mooie foto's voor onze beeldvorming ;))
Dat is wel herkenbaar ja, droeftoeters die bv liever helemaal niet ingehaald willen worden door een Up of aanverwanten...
De welbekende tis maar een Up houding. Niet te druk om maken en lekker genieten van de fantastische rijbeleving.
Laat ze maar lullen :dance: en ga agressie gewoon uit de weg, is al genoeg van in het verkeer, helaas.
Groeten Erik
bekijk hier mijn vorige Up! GTi >>>https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=8147
bekijk hier mijn vorige Up! TSI >>>
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=7319
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi] huidig>>>Up! GTi 8-)

dennuus1
Forum eindbaas
Berichten: 1128
Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
Locatie: Omgeving Deventer.

Re: Agressie

Bericht door dennuus1 » vr 12 mei 2023, 19:48

Heeft niks met jouw GTI te maken hoor. Nederland is helaas overspoeld met paupers en opgefoktiërs. Het verkeer word er zeker niet leuker (en veiliger) op.

Gebruikersavatar
Ozzy
Vagling liefhebber
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 11:59
Locatie: Deventer

Re: Agressie

Bericht door Ozzy » za 13 mei 2023, 19:10

Als je het best vaak ervaart kan het ook aan je eigen waarneming liggen he… Ik heb in de Mii nooit last van bumperklevers en mensen die agressief autorijden.
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 MPI 60pk

Plaats reactie