Ik word steeds uitgelogged
Ik word steeds uitgelogged
Valt me op dat ik, ondanks dat ik het vinkje zet van automatisch aanmelden, toch elke keer uitgelogged ben.
Ik dacht eerst dat het m'n browser was, maar op de iPad heb ik hetzelfde.
Is dit bekend?
Ik dacht eerst dat het m'n browser was, maar op de iPad heb ik hetzelfde.
Is dit bekend?
- JPstyle
- Vagling liefhebber
Re: Ik word steeds uitgelogged
Heb hier precies hetzelfde, zowel mobiel als PC.
Enkel bewaard hij de gegevens wel op de PC dus hoef enkel paar keer te klikken en ben weer ingelogd maar gemakkelijker als hij het wel zou onthouden idd. Zeker op de mobiele apparaten.
Enkel bewaard hij de gegevens wel op de PC dus hoef enkel paar keer te klikken en ben weer ingelogd maar gemakkelijker als hij het wel zou onthouden idd. Zeker op de mobiele apparaten.
Ford Fiesta ST-Line Vignale | Juli 2022 | 1.0 Ecoboost Mild-Hybrid 125PK
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition
EX: Volkswagen High Up! | juli 2018 | 1.0 TSI 90PK
EX: Renault Espace IV Phase II | augustus 2006 | 2.0 Turbo 170PK Dynamique
EX: Volkswagen Passat 35i B3 | september 1993 | 1.8 90PK CL Design Edition
Hier hetzelfde de afgelopen dagen... ene keer dan weer paar keer niet. Dan weer een keer wel etc
Vw up! High up 2014 5drs 60pk wit
I don't drive fast, but i'll fly low
I don't drive fast, but i'll fly low
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Geen last van. Heel soms ben ik wel spontaan uitgelogd maar dat kan normaal zijn als de cookie verloopt. Als je continu wordt uitgelogd is er wel wat aan de hand. Meer mensen die hier last van hebben?
Gebeurt bij mij ook, er zijn wat dingen die niet goed staan ingesteld op het forum:
- cookies -> sessionid in de url (securitywise dus niet ok), onthouden login werkt niet
- geen https
- mail notificaties werken niet (bren mij op de hoogte en prive berichten)
- cookies -> sessionid in de url (securitywise dus niet ok), onthouden login werkt niet
- geen https
Geen https en die sessionid zijn wel dingetjes ja....oppermii schreef:Gebeurt bij mij ook, er zijn wat dingen die niet goed staan ingesteld op het forum:
- geen https
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Nergens last van.. Tenzij ik mijn browsergeschiedenis en cookies verwijder..
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Er is inderdaad geen SSL (https) verbinding. Tom, misschien kun je dat regelen? Tegenwoordig wel een pre bij een website met inlog.
- Autheo
- Donateur member
Bij mij werken die mail notifications prima, dus dat zal niet aan de instellingen van het forum liggen, maar mogelijk aan de instellingen op je gebruikerspaneel?oppermii schreef:Gebeurt bij mij ook, er zijn wat dingen die niet goed staan ingesteld op het forum:
- geen https
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dank voor de tips! Ga er deze week mee aan de slag.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Mails werken bij mij ook gewoon naar behoren. Wat wellicht zou kunnen is dat de mails in je spam- of reclamemap belanden. Deze al eens gecheckt?
Het uitloggen heeft waarschijnlijk met het session ID te maken. Aangezien ik altijd browse naar upforum.nl zonder verder de session ID in de URL. Gebruik ik de session id dan gaat het volgens mij wel goed
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik browse altijd via een snelkoppeling, deze bevat de SID sowieso niet. Toch gaat het goed
Ik dacht dat Tom bevestigd had dat de mails niet werken, maar blijkbaar werken die bij sommigen wel.
Uiteraard staan ze niet in mijn spam folder. In het gebruikersprofiel kan je weinig instellen, maar notificatie bij prive berichten staat aan maar daar krijg ik geen mail van. Ook heb ik redelijk wat geabonneerde topics, nog nooit mails van gezien.
Wellicht ligt het probleem aan het gebruik van een hotmail adres?
Uiteraard staan ze niet in mijn spam folder. In het gebruikersprofiel kan je weinig instellen, maar notificatie bij prive berichten staat aan maar daar krijg ik geen mail van. Ook heb ik redelijk wat geabonneerde topics, nog nooit mails van gezien.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mails moeten werken. Welk hotmail adres bedoel je?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
In het gebruikersprofiel kun je best veel instellen.oppermii schreef:Ik dacht dat Tom bevestigd had dat de mails niet werken, maar blijkbaar werken die bij sommigen wel.
Ga naar 'Gebruikerspaneel' > 'Foruminstellingen' > 'Wijzig persoonlijke instellingen' en je kunt tal van keuzes aangeven, onder meer 'breng me op de hoogte van nieuwe privé berichten.
Ga naar 'Gebruikerspaneel' > 'Foruminstellingen' > 'Wijzig berichtstandaarden' en je kunt onder meer instellen 'Waarschuw mij bij antwoorden', dan krijg je een berichtje wanneer iemand heeft gereageerd op een topic waar je aan deelneemt.
Als je die waardes op 'ja' hebt gezet, zou je toch echt bericht moeten krijgen. Bij mij werkt het prima.
En als je geen berichten wilt ontvangen van bepaalde deelnemers, kun je die ook nog als vijand vermelden, dan krijg je daarover geen seintjes meer. Maar ik weet niet of dat werkt, want daar heb ik niemand ingevuld
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
E-mail notificaties werkt prima. Zojuist een notificatie gehad voor Autheo’s bericht hierboven.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Bedankt voor het checken!
Die in mijn profiel, ik stuur je wel een PB.Petrolhead Tom schreef:Mails moeten werken. Welk hotmail adres bedoel je?
Forgot password resulteert ook niet in een mail.
Laatst gewijzigd door oppermii op do 22 mar 2018, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles staat aan uiteraard.Autheo schreef:In het gebruikersprofiel kun je best veel instellen.oppermii schreef:Ik dacht dat Tom bevestigd had dat de mails niet werken, maar blijkbaar werken die bij sommigen wel.
Ga naar 'Gebruikerspaneel' > 'Foruminstellingen' > 'Wijzig persoonlijke instellingen' en je kunt tal van keuzes aangeven, onder meer 'breng me op de hoogte van nieuwe privé berichten.
Ga naar 'Gebruikerspaneel' > 'Foruminstellingen' > 'Wijzig berichtstandaarden' en je kunt onder meer instellen 'Waarschuw mij bij antwoorden', dan krijg je een berichtje wanneer iemand heeft gereageerd op een topic waar je aan deelneemt.
Als je die waardes op 'ja' hebt gezet, zou je toch echt bericht moeten krijgen. Bij mij werkt het prima.
En als je geen berichten wilt ontvangen van bepaalde deelnemers, kun je die ook nog als vijand vermelden, dan krijg je daarover geen seintjes meer. Maar ik weet niet of dat werkt, want daar heb ik niemand ingevuld