Set upsilon nieuw te koop
Set upsilon nieuw te koop
Set Upsilon met conti premium 185 60 16
€ 895,00 incl btw.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
€ 895,00 incl btw.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
- Vagling liefhebber
Re: Set upsilon nieuw te koop
Is de hoogte niet een beetje veel? Is normaal 50 toch?
Als je op de band kijkt is het ook 50, typfoutje van Eric denk ik
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Oeps , slordig van meXanderv schreef:Als je op de band kijkt is het ook 50, typfoutje van Eric denk ik
het moet natuurlijk 185 50 16 zijn
Ja hoor Eric, ze zijn heel scherp hier en je wordt meteen keihard afgestraft op je fout....merkx352 schreef:Oeps , slordig van meXanderv schreef:Als je op de band kijkt is het ook 50, typfoutje van Eric denk ik
het moet natuurlijk 185 50 16 zijn
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Mooie aanbieding Eric - maar heb helaas geen velgen centen en rijd nog in ieder geval een jaar langer op staal. Anders had ik er zeker gebruik van gemaakt - had er natuurlijk alleen een Skoda logo op mogen komen
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Dan had Skoda maar met mooiere velgen moeten komen.
Vw-velgen met naafdoppen van een ander merk is wel zo... Euh... Vul zelf maar in ....
Upsilon velgen ;
Vw-velgen met naafdoppen van een ander merk is wel zo... Euh... Vul zelf maar in ....
Upsilon velgen ;
Sorry voor de topic vervuiling maar moest dit even kwijt. Skoda heeft de serpens... Vind ik zelf dikker als de upsilons
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Ook mooi, geeft zo elk van de drieling toch een mooi eigen gezicht.
De CG, vindt ik zowiezo wel het meest geslaagde front van de drie hebben.
Met vriendelijke groet,
Leen.
De CG, vindt ik zowiezo wel het meest geslaagde front van de drie hebben.
Met vriendelijke groet,
Leen.
Deze mag dicht , deze set is zojuist verkocht.