Spiegelkappen gezocht
Spiegelkappen gezocht
Vanmorgen trof ik mijn citigo aan zonder spiegelkappen.
Gestolen dus...........grrrrr....
Heeft iemand nog kappen liggen voor een redelijke prijs?
Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4
Gestolen dus...........grrrrr....
Heeft iemand nog kappen liggen voor een redelijke prijs?
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Spiegelkappen gezocht
Dat meen je niet! Probeer Vag techniek of van den Udenhout eens.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Op marktplaats staat een autodemontage bedrijf uit Ede die een witte Mii (voor onderedelen) heeft staan.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... xzicKvEVg5
Ik zie dat je een grijze Citigo hebt maar ook dat je ze al eens had overgespoten.
Ik zie dat je een grijze Citigo hebt maar ook dat je ze al eens had overgespoten.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Klopt ik had de kappen antraciet laten spuiten. Kennelijk was ik niet de enige die dat mooi vindt.Riogio schreef:Op marktplaats staat een autodemontage bedrijf uit Ede die een witte Mii (voor onderedelen) heeft staan.
Bedankt voor de tips. Als ik de vervangers heb zal ik eens kijken hoe ik die wat steviger kan bevestigen....
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
- Bhuddymahn
- Donateur member
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Lol Ik denk niet dat ie zin heeft om 170 euro te betalen voor 2 spiegelkappen....
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Klopt, het gaat echt alleen om de kappen. De spiegels zelf zijn heel gebleven.Xanderv schreef:Lol Ik denk niet dat ie zin heeft om 170 euro te betalen voor 2 spiegelkappen....
Dan hebben ze goed hun best gedaan. Ik heb de spiegelkappen zelf ook vervangen, maar dat is nog best oppassen dat je niks afbreekt. Ik heb hier nog een set Candy White Up! kappen liggen, zijn zo goed als nieuw. Stuur ff een pb als je interesse hebt.skogo schreef:Klopt, het gaat echt alleen om de kappen. De spiegels zelf zijn heel gebleven.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Ik heb nog 2 volledige spiegels liggen- handbediende en volledig zwart ivm overgaan op verwarmd + elektrisch. Als je wilt kun je die beidde van me overnemen voor een schappelijke prijs. Stuur me maar een PM
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi dit soort hulp!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik heb ze weer!
Het lijkt wel een Sinterklaascadeau...
Mijn buurman kwam de kappen vanmorgen brengen. Had ze gevonden in zijn voortuin.
Ze zijn licht beschadigd, maar nog goed bruikbaar. Waarschijnlijk kwajongenswerk geweest dus.
Heb ze er inmiddels al weer opgezet en opgepoetst.
En ja, wat goed dat er direct oplossingen werden aangeboden. Met name Inge en DonkUp hartelijk dank!
Tom, ik ben het helemaal met je eens: Dit is een geweldig forum!
Het lijkt wel een Sinterklaascadeau...
Mijn buurman kwam de kappen vanmorgen brengen. Had ze gevonden in zijn voortuin.
Ze zijn licht beschadigd, maar nog goed bruikbaar. Waarschijnlijk kwajongenswerk geweest dus.
Heb ze er inmiddels al weer opgezet en opgepoetst.
En ja, wat goed dat er direct oplossingen werden aangeboden. Met name Inge en DonkUp hartelijk dank!
Tom, ik ben het helemaal met je eens: Dit is een geweldig forum!
Mooi dat ze weer gevonden zijn. Vind het alleen vreemd dat iemand spiegelkappen steelt. Denk dat ze betrapt zijn geworden en de buit weer weggesmeten hebben. Eind goed al goed !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi dat het zo opgelost is.
Mocht iemand anders interesse hebben.... dan hoor ik het wel.
Voor Skogo mega fijn dat je ze weer terug hebt.
Voor Skogo mega fijn dat je ze weer terug hebt.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC