Set Upsilon velgen, z.g.a.n. & voorzien van zwarte naafkappen. Inclusief banden (Continental 185/50T16).
Vraagprijs 550 euro.
Z.g.a.n. set Upsilon velgen
Z.g.a.n. set Upsilon velgen
Move UP, 60pk, 3-deurs, bluemotion, light silver, executive pakket, Upsilon velgen, middenarmsteun, climatic, kentekenplaten met opgelegde letters/cijfers en korte Polo antenne.
Re: Z.g.a.n. set Upsilon velgen
Prachtige set velgen! Veel succes met de verkoop!
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Wat voor type continental banden liggen er op? Winter of zomer?
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
Beste Bertjuh,
Er zitten zomerbanden op. Je kunt uiteraard altijd overwegen ze zelf te laten wisselen, mocht je dat willen.
Er zitten zomerbanden op. Je kunt uiteraard altijd overwegen ze zelf te laten wisselen, mocht je dat willen.
Move UP, 60pk, 3-deurs, bluemotion, light silver, executive pakket, Upsilon velgen, middenarmsteun, climatic, kentekenplaten met opgelegde letters/cijfers en korte Polo antenne.
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Was gewoon even een vraag.. leek me wel fijn voor geïnteresseerden om te weten..Update schreef:Beste Bertjuh,
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
Het lukt me niet om je een privébericht te sturen, Update. Maar heb wel serieuze interesse. Wellicht kun jij mij even proberen een pb-tje te sturen? Ik hoor graag.
Groeten, Jan.
Groeten, Jan.
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.
Zo, de Ypsilon velgen liggen bij mij thuis. Inderdaad als nieuw. Ze waren de reis naar Enschede meer dan waard. Gerard blij, ik blij.
Mooi dat zo'n forum dit soort dingen mogelijk maakt.
Groeten, Jan.
Mooi dat zo'n forum dit soort dingen mogelijk maakt.
Groeten, Jan.
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.