classics velgen black

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
ome_corne
Forum newbie

classics velgen black

Bericht door ome_corne » zo 18 aug 2013, 11:03

Ik heb voor mijn vriendin (verjaardag) een zwarte high up gekocht met triangel en executive pakket.
Nu zijn we na haar verjaardag bij de dealer geweest en zag ze black up staan. Deze vindt ze mooier behalve de classic velgen. Dealer heeft gekeken voor voorraad black up en kan nog ruilen. Ivm vakantie kan de black dan over 4 weken geleverd worden. Probleem is dat mijn vriendin perse Triangel velgen wil en die moet ik apart kopen. Nu heb ik straks 4 nieuwe classic velgen over (zonder band). Heeft iemand hier interesse in? nieuwprijs = 185 euro. Wat is redelijke vraagprijs?

Fido#77
Forum newbie

Re: classics velgen black

Bericht door Fido#77 » ma 19 aug 2013, 08:11

Sow! doe mij ook zo een verjaardags cadeau!!!

calssic velgen, als in stalen velg met sierdop bedoel je??? 13 inch??

DonkUp
Vagling liefhebber

Bericht door DonkUp » ma 19 aug 2013, 08:46

Fido#77 schreef:Sow! doe mij ook zo een verjaardags cadeau!!!

calssic velgen, als in stalen velg met sierdop bedoel je??? 13 inch??
Aangezien het classic velgen van een 'Black Up!' zijn., zullen het 16 inch lichtmetalen zijn :P
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

DonkUp
Vagling liefhebber

Bericht door DonkUp » ma 19 aug 2013, 08:52

ome_corne schreef:... Probleem is dat mijn vriendin perse Triangel velgen wil en die moet ik apart kopen. Nu heb ik straks 4 nieuwe classic velgen over (zonder band). Heeft iemand hier interesse in? nieuwprijs = 185 euro. Wat is redelijke vraagprijs?
Als de velgen helemaal nieuw zijn, mag je toch wel tussen de €170 en €180 vragen, denk ik. Wil de garage de velgen niet inruilen?
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

ABT-UP
Donateur member

Bericht door ABT-UP » ma 19 aug 2013, 12:05

DonkUp schreef:
ome_corne schreef:... Probleem is dat mijn vriendin perse Triangel velgen wil en die moet ik apart kopen. Nu heb ik straks 4 nieuwe classic velgen over (zonder band). Heeft iemand hier interesse in? nieuwprijs = 185 euro. Wat is redelijke vraagprijs?
Als de velgen helemaal nieuw zijn, mag je toch wel tussen de €170 en €180 vragen, denk ik. Wil de garage de velgen niet inruilen?

is dat per stuk of per 4

ome_corne
Forum newbie

Bericht door ome_corne » ma 19 aug 2013, 13:29

Set van 4 kosten dus 185 x 4 = 740 euro nieuw

~Thijs~
Vagling liefhebber

Bericht door ~Thijs~ » ma 19 aug 2013, 14:03

Hallo,

Ik heb je een privebericht gestuurd.

Mvg Thijs

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » ma 19 aug 2013, 19:36

Wat vraag je ervoor? Ik heb wel interesse....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » wo 21 aug 2013, 17:15

Zou je een vraagprijs willen vermelden aub?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

ome_corne
Forum newbie

Bericht door ome_corne » wo 21 aug 2013, 17:21

Heb een tip gekregen van forumlid. Hierdoor schappelijk aan triangels kunnen komen. Waarschijnlijk worden velgen ingezet als winter velgen. Draadje kan gesloten worden. Weet niet hoe ik deze kan verwijderen. Sorry voor belangstellenden.

Plaats reactie