Nadelen Up!

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Nadelen Up!

Bericht door High-up! » za 18 feb 2012, 01:25

Nu je daarover begint, een v8 biturbo 4-motion zou best wel heel ok zijn. Is dat niet als middenmotor te maken als t ten koste gaat van de beenruimte??
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Nadelen Up!

Bericht door Up&Go » za 18 feb 2012, 01:33

Maar dan gaan we weer wegenbelasting en BPM betalen.

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Nadelen Up!

Bericht door High-up! » za 18 feb 2012, 12:20

Dat is toch weer afhankelijk van t gewicht? Alles in carbonfiber zeg ik...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Nadelen Up!

Bericht door henri » do 01 mar 2012, 20:33

Vanmiddag een minpuntje aan de Up ontdekt. De buitenspiegels zijn wel inklapbaar, maar steken dan alsnog behoorlijk uit.

Mijn auto staat altijd langs een weg geparkeerd, waar veel fietsers en scooters langs komen. Helaas vinden sommigen van hen het nodig om spiegels van auto's te trappen :evil: Graag had ik daarom gezien dat de spiegels in ingeklapte toestand minder kwetsbaar waren.

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Nadelen Up!

Bericht door High-up! » do 01 mar 2012, 20:36

Das een minpuntje inderdaad. Eraf schroeven zeg ik! ;)
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Nadelen Up!

Bericht door up! » do 01 mar 2012, 20:47

Hebben Audi's ook tegenwoordig. Als je de spiegels inklapt steekt er nog steeds veel uit, komt door de grootte van de spiegels (althans bij Audi).
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nadelen Up!

Bericht door RonaldNL » ma 05 mar 2012, 21:48

De zogenaamde minpuntjes hier vind ik zwaar overdreven eigenlijk gewoon hollands gezeur sorry ,, Een lampje in je kofferbak totaal nutteloos heb ik nu ook heb je niks aan , tankdop met je sleutel openen nou nou word je moe van als je dat ook al automatisch wil moet je geen Budget auto kopen of nee andere naam VOLKSwagen als kever toen. Dan moet je een Golf ofzo kopen. Mensen vergeten dat ze een (te gekke) kleien budget wagen kopen waar zat op zit zeker voor dat geld dan moet je maar € 27.500 uittrekken voor een dikke golf :D
The Only Way is UP!

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Nadelen Up!

Bericht door up! » ma 05 mar 2012, 21:50

Geheel eens met RonaldNL :)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Nadelen Up!

Bericht door Piedro » ma 05 mar 2012, 23:14

RonaldNL schreef:De zogenaamde minpuntjes hier vind ik zwaar overdreven eigenlijk gewoon hollands gezeur sorry ,, Een lampje in je kofferbak totaal nutteloos heb ik nu ook heb je niks aan , tankdop met je sleutel openen nou nou word je moe van als je dat ook al automatisch wil moet je geen Budget auto kopen of nee andere naam VOLKSwagen als kever toen. Dan moet je een Golf ofzo kopen. Mensen vergeten dat ze een (te gekke) kleien budget wagen kopen waar zat op zit zeker voor dat geld dan moet je maar € 27.500 uittrekken voor een dikke golf :D
Ontbrekend lampje in de bagageruimte vind ik zeker wél een aardig minpunt: ik kom namelijk vaak 's avonds laat thuis. De Up zal ik er echter niet voor laten staan, maar ik heb onlangs nog een aantal weken lang een defect lampje in de kofferbak van mijn huidige auto gehad en zeker als je 's avonds losse boodschappen of andere materialen achterin de auto hebt liggen en op een donkere parkeerplaats staat, is het ronduit vervelend. Kom je de volgende ochtend nog wat klein grut tegen... Bij de Renault Twingo van voor de laatste facelift zat standaard ook geen lampje (het huidige model wel weer), maar kon deze voor 2 (ja, echt: twee) euro geleverd worden. Verkeerde zuinigheid om 'm weg te laten, als je het mij vraagt. De concurrentie monteert wel gewoon een simpel lichtje, dus het kan gewoon voor een bedrag van rond de 10 mille. Ik zal dus zelf wel een LED-lampje proberen te bevestigen. Elk nadeel hep zun voordeel: je wordt er creatief van ;)

Moet overigens nu officieel ook de brandstofdop met de sleutel openen, maar heb hem eigenlijk nog nooit op slot gehad... 8-)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nadelen Up!

Bericht door RonaldNL » ma 05 mar 2012, 23:25

Dan trek je een draad van je binnenlicht naar je kofferbak met een lampje uit een golf ben je ook klaar zo moeilijk is dat allemaal niet :D blijft gezeur overigens :D:D
The Only Way is UP!

belhamel
Vagling liefhebber
Berichten: 126
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 22:11

Re: Nadelen Up!

Bericht door belhamel » di 06 mar 2012, 12:19

en sommigen blijven zeuren over ons gezeur 8-)

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nadelen Up!

Bericht door RonaldNL » di 06 mar 2012, 22:10

ja ook lekker bezig :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Nadelen Up!

Bericht door RoyVisser » wo 07 mar 2012, 22:11

Ik denk wel dat ik de Freebees ga missen, van 1 op 9 met verplicht ultimate tanken (oct98) tanken, naar 1 op 20 normale benzine.. Mijn freebees pasje gaat toch wel een stuk minder gebruikt worden :D
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Nadelen Up!

Bericht door eas » wo 07 mar 2012, 22:15

voor het verschil in brandstofgeld , kan je zelf hele leuke voordelige dingen kopen ;)
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Nadelen Up!

Bericht door Up-Jury » di 01 mei 2012, 19:55

Grootste nadeel is dat ik gister na het ontvangen van mijn auto meteen mijn aanpassing heb geinstalleerd.

Afbeelding

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Nadelen Up!

Bericht door RonaldNL » di 01 mei 2012, 20:13

Nou heb je een mini auto dan nog niet bij de pedalen kunnen jezus ;-) :lol:

Ziet er apart uit mooi dat het er is allemaal :D
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Nadelen Up!

Bericht door oubaasje » di 01 mei 2012, 20:38

voor een paar euro kun je overal (ikea, lidl enz.) ledlampjes kopen op batterijen met een bewegingssensor die voldoende licht geven in je kofferbak. Een zaklantaarn kan ook helpen
Ad

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Nadelen Up!

Bericht door šváb » di 01 mei 2012, 21:38

oubaasje schreef:voor een paar euro kun je overal (ikea, lidl enz.) ledlampjes kopen op batterijen met een bewegingssensor die voldoende licht geven in je kofferbak. Een zaklantaarn kan ook helpen
Ad
Ja en het is altijd mooi uit het zicht onder je niet omhoogklappende hoedenplank... :roll: :mrgreen:
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mick_up!
Vagling liefhebber
Berichten: 135
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 20:05
Locatie: Schiedam

Re: Nadelen Up!

Bericht door Mick_up! » di 01 mei 2012, 21:48

het nadeel is de lage prijs.
ik zie nu ineens zo veel upjes, maar misschien komt het wel omdat ik er nu meer op let.
m'n rode uppie
high up! 75 pk, BMT
Executive, Dynamic 'Triangle', Kunstleder, Winter

Gebruikersavatar
StefanK
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 23:01

Re: Nadelen Up!

Bericht door StefanK » di 01 mei 2012, 21:56

RonaldNL schreef:Dan trek je een draad van je binnenlicht naar je kofferbak met een lampje uit een golf ben je ook klaar zo moeilijk is dat allemaal niet :D blijft gezeur overigens :D:D
Dit is prima te fixen, alleen vraag ik me af of de gewone binnenverlichting aanspringt als je alléén de kofferbak open maakt?!

Plaats reactie