Hoe vaak zit jij op het forum?
Hoe vaak zit jij op het forum?
Ik zit vaak, heb zo mijn periodes van minimaal 5x per dag, op het forum. Niet dat ik veel post maar toch altijd even "kieken" of er nieuwe interessante dingen zijn gemeld. Dit gebeurd zowel op de laptop als mobiel en eigenlijk overal; thuis, op het werk, in de sportkantine etc. En het gekke is dat het lijkt alsof ik iedereen persoonlijk ken. Maar neuh... voor de rest is het niet verslavend hoor! Daarom maar even een polletje gemaakt om te zien of ik niet de enige ben.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Re: Hoe vaak zit jij op het forum?
Ik zit iedere dag wel een half uurtje (soms meer) op het forum.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Ik gemiddeld 1x per dag en dan mn in de ochtend.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Ik ben er (bijna) elke dag wel een keer, maar er zijn ook dagen dat ik meerdere keren inlog en meestal werp ik een blik op het overzicht 'ongelezen berichten'.
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Meestal meerdere keren per dag, soms ook een dag niet.
Zit ondertussen op 5 verschillende forum dus heb het er maar druk mee.
Zit ondertussen op 5 verschillende forum dus heb het er maar druk mee.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb de onderste maar even aangeklikt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik meerdere keren per dag omdat ik het zo leuk vind en ik denk ook wel een beetje verslavend....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Tot voor kort +1, ware het niet dat ik al 3 weken zeer slecht internet heb. Vanwege een verhuizing zijn er bij KPN tig dingen fout gegaan en nu moet ik zeker nog 2 weken met een vooroorlogse dongel (laadtijden van een pagina van wel 1 minuut) internetten. Internet op de gsm zijn de kosten ook verviervoudigd want geen Wifi thuis......duss.....lang leve KPN.Petrolhead Tom schreef:Ik heb de onderste maar even aangeklikt.
Een verhuizing en dan straks in totaal 5 weken wachten op je aansluiting op het glasvezel, terwijl de aansluitingen er zijn want de vorige bewoner had ook werkend glasvezel.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ja het is heel erg verleidelijk om toch even door alle categorieën te kijken of er misschien weer wat leuks tussenstaat, en zo ben je weer halfuur of drie kwartier verder! Niet dat dat erg is, want ik steek graag tijd in mijn auto, en ik vind dat dit forum ook bij mijn auto hoort!