Wil dit bericht ook aangrijpen om me te excuseren als ik wellicht sommige geirriteerd heb oid door mijn manier van reageren zo ben ik nou eenmaal plat op de tong een echte Rotterdammer kan er niks aan doen heb ik niet alleen hier ook op werk ect.
Sommige mensen kunnen hier niet tegen en vinden alles eng of raar naja das dan jammer maar dan kun je altidj een PB sturen leer ik wellicht ook nog wat van ik ben niet perfect ik ben gewoon mezelf en men neemt me maar hoe ik ben. Al probeer ik wel altijd genuanceerd te zijn al lukt dat niet altijd zoals afgelopen week door prikkelende omstandigheden (overlijden en vandaag begrafenis) was ik wellicht iets te kort door de bocht en niet duidelijk in mijn verwoording wat ik nou echt bedoelde.
Heb niemand maar dan ook niemand willen beledigen of irriteren zou niet weten waarom we zijn allemaal UP-Fan dacht ik , en ik vind het leuk om te helpen waar/als ik dat kan..
Nogmaals sorry voor degene die zich aangesproken voelde oid was zeker niet rot bedoelt het komt soms wat rottig me strot uit

Ik moet er vandoor nu dus ik stop met dit bericht me UP roept

MvG Ronald