Verzoekje deelname onderzoek

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
sophiabroos
Forum newbie

Verzoekje deelname onderzoek

Bericht door sophiabroos » wo 16 okt 2013, 22:53

Beste Volkswagen liefhebbers,

Voor mijn studie Marketing aan de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar de verschillen in merkbeleving tussen verschillende groepen merkliefhebbers. Eén van de merken die ik behandel is Volkswagen.
U zou mij enorm helpen als u de online (Engelstalige) enquête zou willen invullen. Dit zal niet meer dan 5 minuten van u tijd in beslag nemen. Als dank voor uw deelname maakt u kans op een van de vijf halfjaar abonnementen op het automagazine Carros die onder de deelnemers wordt verloot. Door op onderstaande link te klikken, verschijnt de enquête in beeld:

https://uvafeb.az1.qualtrics.com/SE/?SI ... ZiiZSJn75X

Uw gegevens zullen uiteraard strikt vertrouwelijk en anoniem worden verwerkt. Als u kans wilt maken op een van de vijf halfjaar abonnementen, vul dan uw emailadres in aan het einde van de enquête. Uw emailadres zal uiteraard alleen worden gebruikt voor de loting.
Alvast hartelijk dank voor uw deelname aan mijn scriptie-onderzoek!
Met vriendelijke groet,
Sophia

up!
Forum eindbaas

Re: Verzoekje deelname onderzoek

Bericht door up! » wo 16 okt 2013, 23:12

Ik heb de enquete ingevuld. Een onderdeel was wel een beetje vaag, betreft deze zin:

"Taking into account the text above. Please indicate your level of agreement with the following statements:"

Wat moet je nou precies in beschouwing nemen? Dat kleine groepje veganisten? Onduidelijk... Want de vraag die daaronder staat is of je je kunt vereenzelvigen met het VW imago oid. Maar dat imago wordt natuurlijk niet beinvloed door een klein groepje veganisten dat in een VW rijdt. Ik heb de vraag maar neutraal beantwoord, afgaande op het beeld dat ik van VW in het algemeen heb....
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

sophiabroos
Forum newbie

Bericht door sophiabroos » zo 20 okt 2013, 19:19

Hoi Up! heel erg bedankt voor het invullen van het onderzoek! 'Takinmg into account the text above' had inderdaad betrekking op de groep veganisten. Sorry dat dit allicht niet helemaal duidelijk was! Voor iedereen die dit nog leest, zoek nog ongeveer 90 respondenten, je zou me er enorm mee helpen!

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » di 22 okt 2013, 15:34

Je zou het moeten verduidelijken. In de zin van " Stel dat er uitsluitend veganisten in Volkswagen's zouden rijden, hoe zou je dan tegen het merk aankijken". Zoals je nu de vraag formuleert, is het echt te onduidelijk. Verander aub de vraagstelling. Kwaliteit input = Kwaliteit output....
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

sophiabroos
Forum newbie

Bericht door sophiabroos » di 22 okt 2013, 17:26

Helemaal gelijk, bedankt voor je respons! Ga het proberen te veranderen!

Plaats reactie