ik zou onderstaande site een keer doorlezen, daar staat wel het één en ander inJeroen Spits schreef:šváb schreef:Een mazda uit 2003 die doorroest?!Jeroen Spits schreef:Vw Golf 1.6 manhattan uit 1990, leuke en goede beginners auto, gekocht bij Martin Schilder
Vw Polo 1.9 SDI uit 2001, gekocht vanwege lange afstanden woon/werk. Prima auto, degelijk, gekocht bij Martin Schilder
Honda Civic 1.5I vtec-e uit 2001, prachtige 5 deurs, met maar 30.000km, van genoten zo`n goede auto. Gekocht bij Martin Schilder
Mazda 323 1.6 exclusive uit 2003. De Honda had schade, Mazda gekocht bij Pierre. Prima auto, niet zuinig. Sportief en goede wegligging.
Nu dan: VW Up! uit 2012 moment van schrijven 2 dagen oud! De Mazda roeste door en zou worden afgekeurd. Rijdt momenteel 500km/week dus de Up! biedt uitkomst.
Ja inderdaad! Viel net buiten de garantie. Heel veel gedoe om gehad met Mazda Pierre. Slechte service! Had ik er maar geen sportvelgen op moeten zetten.. keek meneer aardig beteuterd dat ik hem zo bij hen gekocht heb. Heil bij Klaver Alkmaar gezocht, hebben fotos geschoten en aan de importeur voorgelegd. Geen coulance/garantie of wat dan ook meer, auto was net een paar maanden uit de garantie. Wat was er verroest? Raamomlijsting voorruit, Wielkaten achter, tot gaten aan toe, en de gehele achterwiel ophanging was doorgerot. Achteraf bleek ook de corossiebehandeling niet afgestempeld te zijn door Pierre. Slechte zaak!
http://www.conformiteit.nl/