Waar kom je vandaan dan?Roelio schreef:Dit is weer in Eindhoven he ?
Echt bijna niet te doen voor ons helaas..... Wanneer komt er een lokale vestiging
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Waar kom je vandaan dan?Roelio schreef:Dit is weer in Eindhoven he ?
Echt bijna niet te doen voor ons helaas..... Wanneer komt er een lokale vestiging
Oooh sorry. Ik wist niet dat het een gezondheidskwestie was.Roelio schreef:Het is nog minder zelf Tom, 167 Km...... Maar als me vriendin mee gaat dan kunnen we afwisselen in het rijden, helaas laat me gezondheid zo lang concentreren nog niet toe...
Gisteren besproken en ze was positief. Ik wil wel heel graag de update's van VAG en weer eens met de UP! familie hangen haha.
vwupassen schreef:Ik doe mee met de tourtocht en bbq
01- Thijsvdvl
02- Martin_TDI
03- GuidoUp
04- Petrolhead Tom
05- Vinniepilon
06- Snoopy
07- Autheo
08- enie-up
09- Jos Bosch met partner.
10- el coche SEAT met de vaste UP rijdster
11- Darryl met 1 bijrijder
12- MiiRens
13- MacFlott & Zn.
14- Up058
15- Upyougo
16- up
17- spacemen met bijrijder
18- Eric Merkx met een mogelijke cross Up of iets anders leuks
19- Psycho_Mantis
20- bobmii
21- Roelio & Partner
22- vwupassen
Ja ik kom, maar alleen tijdens de BBQ:
- henri
- pianopass
Onder voorbehoud:
Kneeke
Vervelend om te horen, denk wel dat het makkelijker is als je zelf iets regelt mbt bijzondere dieten. Op de zaak hebben wij verder geen "echte keuken" alleen een magnetron.pianopass schreef:Ik zag trouwens iemand waarmee zijn gezondheid ook niet al te best was?
Dat is ook de rede dat ik zeg maar alleen bij de bbq kom, mijn gazondheid staat het ook niet toe een hele dag weg te zijn!
Nou voornamelijk de medicijnen doen het erom. Verder had ik nog een vraag voor diegene die het organiseert. Omdat ik een nefrotisch syndroom heb en mijn nieren ontstoken zijn zit ik aan een natriumarm dieet. Ik weet niet of daar wat op te regelen valt? Of dat ik dan zelf iets mee moet nemen. Graag hierop een antwoord
N!jntje schreef:YES Ik ben erbij! (ik werk 1 dag in de week ivm studie en en omdat ik te duur ben....) Gelukkig hebben ze een uitzondering gemaakt voor mij zodat ik nu de zondag kan draaien
Ik doe mee met de tourtocht en bbq
01- Thijsvdvl
02- Martin_TDI
03- GuidoUp
04- Petrolhead Tom
05- Vinniepilon
06- Snoopy
07- Autheo
08- enie-up
09- Jos Bosch met partner.
10- el coche SEAT met de vaste UP rijdster
11- Darryl met 1 bijrijder
12- MiiRens
13- MacFlott & Zn.
14- Up058
15- Upyougo
16- up
17- spacemen met bijrijder
18- Eric Merkx met een mogelijke cross Up of iets anders leuks
19- Psycho_Mantis
20- bobmii
21- Roelio & Partner
22- vwupassen
23- N!jntje
Ja ik kom, maar alleen tijdens de BBQ:
- henri
- pianopass
Onder voorbehoud:
Kneeke
Inge (ligt eraan hoe fit ik op de dag zelf ben
Net zoals vorig jaar zullen wij voor broodje hamburger zorgen.pianopass schreef:Stokbrood mag ik wel in mate, dan zal ik zelf wel burgers maken! Want er is gewoon bbq vlees toch?
Leuk idee, draagt ieder dat dan om z'n hals (of op z'n kleding) zodat je elkaar makkelijk kunt herkennen? Dan is A6 formaat misschien handzamer? Lijkt me handig, zodat je je niet steeds aan elkaar hoeft voor te stellen, en je eenvoudig weet met wie je contact hebt!Roelio schreef:Misschien leuk als ik voor iedereen een A4 maak met daarop het nr. en de naam? Hadden wij bij de eeste up meeting ook gedaan was toen best wel handig en grappig
Vanzelfsprekend hoort dat er ook bij, maar na de vijfde hand heb ik al moeite om te onthouden welke naam ook alweer bij de vorige handen en gezichten hoort. Laat staan als we met meer dan 25 mensen bij elkaar zijn. Sommigen hebben de gave om namen en gezichten meteen te onthouden; daar ben ik best wel wat jaloers opGuidoUp schreef:We kunnen ook elkaar gewoon de hand geven en voorstellen :p